Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme "alene", lagt barnet og sendt mannen på julebord. Strikker, snuser, spiser sjokolade og skal legge meg tidlig. I grunnen en fin kveld :)

Anonymous poster hash: 5e7f7...8eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser venner for livet, spiser appelsinsjokolade/ostepop og drikker brus

Skrevet

Ser på tv og drikker et godt kaldt glass vann😃

Skrevet

Er alene hjemme, mann på jobb ,barn hos bestemor.

Har akkurat trykt i meg en stoooor porsjon hjemmelaget biffsnadder og et glass Max, venter på at Big Brother skal begynne og etterpå skal jeg lage en dørkrans.

Huset er nypyntet til advent og det brenner i peisen- loooove it!

Akkurat ikveld er jeg lykkelig. ;)

Anonymous poster hash: 300ee...4c1
Skrevet

Vi har hatt hyggelig besøk av svigerforeldre, med julemat og vin!

Utrolig hyggelig.

Nå venter sofa og kjærestetid 😊

Skrevet

Nå slapper jeg av i fine stua som er pyntet til advent :)

Har kost meg med god biff og guttungen skyper med kompiser. Avslappende og rolig helg :)

Anonymous poster hash: c3100...84d

Skrevet

Drikker vin og pakker inn advents kalendere 😊

Skrevet

Jeg er hjemme "alene", lagt barnet og sendt mannen på julebord. Strikker, snuser, spiser sjokolade og skal legge meg tidlig. I grunnen en fin kveld :)

Anonymous poster hash: 5e7f7...8eb

Identisk kveld her i huset :) Ungene er i seng, mannen er sendt på guttas julebord og jeg skal prøve å holde meg våken til halv ti. Trøtt og sliten jeg :)

Anonymous poster hash: 624bd...e75

Skrevet

Akkurat ferdig med å pakke inn kalender. Pyntet til advent tidligere på kvelden. Venter på mannen som ordner gløgg. Er prøver, så blir alkoholfritt på mor!

Skrevet

Pakker inn noen julegaver, koser meg med smågodt, klementiner og vann, og ser noen serier mens mannen i huset er borte. 

Skrevet

Barna sitter på TVstua med godis å koser seg der, mens jeg ligger å venter på sengetiden dems. De har donert bort lørdagsgodt, pledd, brus mm, men jeg har så vondt at jeg snart blir gal. Har gjort veldig mye de siste dagene så da er det bare å betale prisen...

Anonymous poster hash: 07457...992

Skrevet

Jeg er barnevakt for min nydelige niese på fem uker i helgen :strix:

Skrevet

Jeg er også hjemme alene med barna, mannen er i bursdag. Skal få eldste i seng nå (minsten sover), pakke inn julegaver, gjøre klar julekalenderen og skrive på julekort om jeg rekker det :) Skal prøve på en tidlig kveld men spørs om jeg klarer det ;)

Anonymous poster hash: 7cb42...257

Skrevet

Forbereder juleverksted i barnehagen i morgen.

Så akkurat nå limer jeg kremmerhus for harde livet 😄

Anonymous poster hash: 57b7a...fff

Skrevet

Har laga adventskrans, handla blomar, gjort klar stjerner og stakar, tennt lys på bordet og sit berre her og er lukkeleg :)

Skrevet

Har nettopp vært å sett "Dum og dummere" med mannen og to venner på kino:-)

Har jo sett ener'n ørten ganger da den kom, og nå måtte vi bare se denne. Fikk trent lattermusklene godt, var spent på hvordan denne var! Veldig morsom!:-))

Nå sitter vi i sofaen med litt smågodt og max, og lurer på om vi skal se dn film til (mannen ser på Sporten mens "vi" tenker ;))

Anonymous poster hash: 92b69...ac0

Skrevet

Har barnevakt. Drikker et par glass rødvin og bestiller gaver til pakken jeg skal sende til noen av de som ønsket seg julegave i år :)

Anonymous poster hash: f44eb...757
Skrevet

Laget kalender med mannen.

Tente stearinlys, drakk eplegløgg og spiste litt julemarsipan.

Veldig koselig!

Anonymous poster hash: abb0d...306

Skrevet

I kveld har jeg pakket inn 48 pakker til kalenderene til barna. Har også laget tapas til meg og mannen. Sett film og kost oss med potetgull. Ligger nå i senga å trykker i påvente av å bli trett nok til å sovne eller at babyen våkner å vil ha mat, alt etter hva som skje først:p

Anonymous poster hash: f8815...906

Skrevet

5uker og hos tante en hel helg?!

Anonymous poster hash: 17c80...333

Skrevet

5uker og hos tante en hel helg?!

Anonymous poster hash: 17c80...333

Det er riktig. Pga diverse omstendigheter er det faktisk tredje gang hun overnatter hos meg :)

Skrevet

Tar meg av/trøster/steller en to-åring med vannkopper (sammen med mannen), mens jeg pynter til advent og baker småkaker.

Anonymous poster hash: 3503d...c41

Skrevet

Har pakket inn kalendergavene, lagt frem klær til alle unntatt mannen til morgendagens happening. Skal tømme oppvaskemaskinen og vaske litt klær før jeg tar meg et bad og legger meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...