Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Tenker da foundation/ pudder/ bb cream ol. Hva bruker dere til hverdags og hva bruker dere når dere skal sminke dere litt ekstra til feks. Fest. Kom gjerne med tips om merke også😀 Anonymous poster hash: 9569a...6d8
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Til hverdags: Bruker en ansiktsprimer fra Too Faced (drøy i bruk, og ikke veldig dyr): http://www.coverbrands.no/merker/too-faced/primed-poreless-skin-smoothing-face-primer-oil-free-sensitive-skin Over den bruker jeg: https://www.douglas.no/douglas/Sminke-Teint-Primer-Clarins-Teint-Skin-Illusion-Fond-de-Teint-Poudre-Libre_productbrand_3000055681.html dette mineralpudderet er veldig lett og gjør at du får en "usminket" pudderlook. Synes ikke at du har på deg pudder! Litt rouge i kinn og lett solpudder oppå der Til fest: primeren, og så denne: http://www.kicks.no/lancme/makeup/base/foundation-c104/miracle-air-de-teint-p35377?ticket=L3NlYXJjaF9wYWdlL3Byb2R1Y3RzZWFyY2g7Iztwcm9kdWN0X2tleTs4NTAzNzA5MV9ub19OTzsjOw&searchWord=Lancôme Og så Clarinspudderet oppå slik at det ikke ser så "maske" ut. og selvsagt rouge osv Anonymous poster hash: 1f47e...5b0
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Følger med litt her i håp om gode tips Anonymous poster hash: de5cb...08f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Concealer der det trengs (Clinique sin under eye cream er god), bb-cream (liker Loreal sin), pudder for å matte ned der det trengs (panne, hake og nese som oftest). Litt rouge. Til fest gjør jeg det samme, tar kanskje på litt solpudder for å markere ansiktet litt. Anonymous poster hash: 2d6f1...51e
Elsker livet Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Vanlig hudkrem under, hvilken kommer an på hvor tørr jeg er. Neste steg er en BB-cream kinavariant kjøpt på ebay, liker den veldig godt. Så et tynt lag bare minerals foundation pudder i fargen medium. Skal jeg pynte meg ekstra bruker jeg solpudder, highlighter under øyenbryna og i øyekroken og rouge fra make up mekka i kinna. Touche eclat radiant highligter fra YSL rundt leppene og øynene.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 Foundation rundt nesen, på haken og under øynene, den er som regel akkurat litt lysere enn hudtonen min. Chanel nå for tiden. Mineralpudder (akkurat nå har jeg L'oreal sitt) i hele ansiktet og nedover halsen. Det demper de fargeforskjellene som blir av foundationen. Rouge og/eller litt solpudder, avhengig av hva jeg skal. Mascara. Det er basisen for all sminken jeg legger. Til hverdags hender det jo og at jeg kun bruker mascara Til fest/hvis jeg skal sminke meg litt mer legger jeg stort sett en kombinasjon av flytende svart eyeliner ("cat-eye"), og øyenskygge i gull og brunt. (Jeg er mørk blond/askeblond med blå øyne, rosatoner i huden, og blir fort gusten hvis jeg bruker svart/grått. Brunt/gull er stort sett finere på meg, og bruker lite mørke farger utover eyliner.) Leppene bruker jeg sjelden noe på, det blir for mye styr Anonymous poster hash: c7ce7...61c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå