Gå til innhold

Er mannen din flink til å gi deg gave i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor fikk jeg ingenting. Jeg hadde sørget for at han fikk alt på sin liste.

Må innrømme at det var litt trist..

Det viktigste for meg er at barnet mitt får fine ting og koser seg. Men det at han selv hadde ønskeliste og deretter klarte å glemme meg gjorde meg rett og slett forbanna.,

Anonymous poster hash: b9f5f...edd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen får alt på ønskelista, men alle får presanger av hverandre. Det gjelder både mann, barn og jeg selv.

Anonymous poster hash: f4945...ce3

Skrevet

Litt for flink synes jeg. :P Han skal absolutt bruke en viss sum uansett, så i år har jeg ønsket meg sos-fadderskap for å få "brukt opp" den summen på en nyttigere måte enn at han kjøper noe jeg ikke trenger som bare blir liggende. For jeg har alt jeg trenger og bruker ikke smykker og sånt.

Han maser likevel om ønsker fordi han mener han må kjøpe en liten personlig ting ved siden av. Så jeg får vel prøve å finne på noe å ønske meg for å være sikker på at det faktisk blir en liten ting.

Vet jeg høres utakknemlig ut, men jeg klarer ikke å legge fra meg tanken på at det er så bortkastet å bruke penger på meg som har alt jeg trenger når det er så mange som mangler alt.

Anonymous poster hash: ffc21...2e8
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 5f2a0...086

Skrevet

Han er kjempeflink. Jeg får alltid noe annet enn jeg forventer, og han treffer alltid med gaven.

Han er sånn som husker at jeg for et halvt år siden sa at noe var fint eller nyttig, også dukker det plutselig opp på julaften 😊

Skrevet

Nei, har aldri fått og tivler på at det kommer til å skje denne jula heller. Selv om jeg ymtet frempå at det hadde vært fint om han tenkte pittelitt på meg også, at jeg ser på det som et tegn på at han bryr seg og at det ikke trenger å koste noe.. Han får fra meg da, sier takk men det var ikke nødvendig..

Anonymous poster hash: c3f8d...22a
Skrevet

Ja, han gir meg ting, men ofte ting som ikke er helt det jeg har ønsket meg. Det gjør ikke noe, for ting kan byttes.

Hvis jeg var deg, så ville jeg spurt mannen om hvorfor han ikke ga deg noe, og kanskje foreslå at man "kjøper gave til seg selv" denne jula. Ikke snakk om at han hadde fått så mye mer enn slips, boxer og sokker i år.

Anonymous poster hash: 3f5ca...b94

Skrevet

Selvfølgelig får jeg gave, og alltid en fin gave også. Det har hendt et par ganger at han ikke har rukket å faktisk kjøpe inn selve tingen (han har en jobb som krever mye), men da har jeg fått en fantasifullt innpakket lapp med lovnad om hva jeg skal få. Det er nesten enda bedre, for da får jeg være med å handle det inn også. 

Jeg prøver også å legge meg i selen for å finne noe fint til ham både til bursdag og jul. Det fortjener han synes jeg virkelig. 

Må si jeg blir overrasket over at det er så mange som ikke får gave av mannen sin i det hele tatt. Det er for meg helt sykt. Det trenger ikke å være noe stort eller dyrt, men jeg synes faktisk at kjærester/samboere/ektepar skal være litt romantiske og kjøpe noe fint til hverandre til jul. 

Anonymous poster hash: cf903...62d
Skrevet

Ja, han gir meg ting, men ofte ting som ikke er helt det jeg har ønsket meg. Det gjør ikke noe, for ting kan byttes.

Hvis jeg var deg, så ville jeg spurt mannen om hvorfor han ikke ga deg noe, og kanskje foreslå at man "kjøper gave til seg selv" denne jula. Ikke snakk om at han hadde fått så mye mer enn slips, boxer og sokker i år.

Han rakk ikke butikken på julaften.

Jeg hadde orget i ukesvis for å få tak i hans gaver..

HI

Anonymous poster hash: b9f5f...edd

Skrevet

Her har vi feks kjøpt tur sammen eller pusset opp et rom som gave til oss begge. Men likevel er det en liten ting som ikke er så veldig dyr under treet til hverandre.

Anonymous poster hash: 132f9...dc5

Skrevet

Hvis jeg var deg, så ville jeg spurt mannen om hvorfor han ikke ga deg noe, og kanskje foreslå at man "kjøper gave til seg selv" denne jula. Ikke snakk om at han hadde fått så mye mer enn slips, boxer og sokker i år.Anonymous poster hash: 3f5ca...b94

Han rakk ikke butikken på julaften.

Jeg hadde orget i ukesvis for å få tak i hans gaver..

HIAnonymous poster hash: b9f5f...edd

Jeg gjentar: slips og sokker. Gjerne i grelle farger. Det er det eneste du rekker i år.

Og så kjøper du deg noe fint fra Nissen.

Skrevet

Hadde jeg ikke fått julegave hadde jeg seriøst gått fra ham.

Anonymous poster hash: 8c79f...beb
Skrevet

Selvsagt får jeg gave 😄 den eneste gaven han har ansvar for, så forventningene er høye 😜

Skrevet

Ja, det er han. Spesielt etter gode tips fra meg på forhånd. ;)

Skrevet

Vi kjøper ikke gave til hverandre, det er en avtale vi ordnet for mange år siden. Dessverre er jeg flinkere til å overholde avtalen enn det han er, så skal få tak i en liten ting til han i år, fra ungene 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...