Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Dersom jeg kom til deg, og fortalte at jeg sliter med livet for tida, jeg har vondt i skuldre og nakke hver dag, jeg er helt utladet når det nærmer seg lunsj i arbeidsdagen og jeg klarer ikke å tenke positivit lengre, alt er bare slitsomt og leit og vondt. Det eneste som gir meg gode følelser er dattera mi, men jeg kjenner en enorm dårlig samvittighet ovenfor henne også, fordi jeg ikke har så mye overskudd som jeg kunne ønske, og presser meg til det ytterste for å kunne leke og være med henne. Jeg tenker ikke på selvmord og heller ikke på å skade andre, jeg er bare utslitt av et dårlig forhold, vonde tanker og vond nakke. Hva ville du ha gjort? Ville du ut fra dette vurdert å sende bekymringsmelding til barnevernet? Jeg innser at jeg må be om hjelp, men jeg er redd for å bli sykemeldt fra jobben min, og jeg har tidligere hørt om foreldre som blir meldt til barnevernet av fastlegen, fordi de har psykiske lidelser. Anonymous poster hash: 58e97...7d8
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Barnevernet blir koblet inn ved omsorgsSVIKT!! Veldig mange har d som deg! Jeg er ikke lege, men søk hjelp, kom deg ovenpå Anonymous poster hash: 5ff14...f27
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Barnevernet blir koblet inn ved omsorgsSVIKT!! Veldig mange har d som deg! Jeg er ikke lege, men søk hjelp, kom deg ovenpå Anonymous poster hash: 5ff14...f27 Takk Hi Anonymous poster hash: 58e97...7d8
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Ingen grunn til å melde til barnevernet ifht dette, og det sees på som positivt når foreldre søker hjelp for sine problemer. Ikke vær redd for å gå til legen! Hilsen barnevernansatt Anonymous poster hash: 4b654...f56
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Om dette skulle ha ført til melding til barnevernet hadde vi leger ikke hatt mye annet å gjøre. Det finnes så mange i samme situasjon, og de meldes ikke inn på det grunnlaget som du beskriver. Slapp av! Anonymous poster hash: bc6ba...01c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Kan jeg bare spørre om en ting til: hva kommer legen til å gjøre, ut i fra det jeg sliter med? Noen som vet eller tror? HI. Anonymous poster hash: 58e97...7d8
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Kan jeg bare spørre om en ting til: hva kommer legen til å gjøre, ut i fra det jeg sliter med? Noen som vet eller tror? HI. Anonymous poster hash: 58e97...7d8 Du ville kanskje bli delvis sykemeldt, 50% i to, tre uker. Anonymous poster hash: 4f59e...2a3
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Kan jeg bare spørre om en ting til: hva kommer legen til å gjøre, ut i fra det jeg sliter med? Noen som vet eller tror? HI. Anonymous poster hash: 58e97...7d8 Du ville kanskje bli delvis sykemeldt, 50% i to, tre uker. Anonymous poster hash: 4f59e...2a3 Takk for svar. Jeg har bestilt time nå. Anonymous poster hash: 58e97...7d8
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #9 Skrevet 1. desember 2014 Jeg vil jo tro at man sjekker ut smertene i nakke og skuldre først og fremst hvis det er det som gjør at alt blir så slitsomt. Anonymous poster hash: f04ee...11f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #10 Skrevet 1. desember 2014 Undersøkelse for å finne ut hvorfor det er så vondt, eventuelt henvisning til fysioterapi. Du trenger jo ikke sykemeldes hvis du ikke vil det selv. Det enkleste er nok det beste, dvs trening/tøying/avslappingsøvelser/varmepute. Så vil nok legen også snakke litt med deg om hvorfor du sliter sånn med vonde tanker - er du rett og slett deprimert, og det setter seg i kroppen? Anonymous poster hash: fd885...cf9
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #11 Skrevet 1. desember 2014 Det sitter så langt inne for leger å melde til barnevernet at det skal du ikke bekymre deg for! Anonymous poster hash: eaea8...7db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå