Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Jeg spiste akkurat: 150- 200 gram laks (1 1/2 skive) En dæsj Sweet chili sauce 2 raspet gulrøtter Smørkokt: 3 gulrøtter 1/2 brokkoli 5 rosenkål Anonymous poster hash: c2eae...d13
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 + 5 champignon stekt i smør Anonymous poster hash: c2eae...d13
Subwoofer Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Jeg spiste akkurat lasagne og salat. Hva tenker du om det?
QueeenBeee Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Her spiser vi taco med diverse tilbehør. Noen tanker rundt dette?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Jeg spiste opp resten av lakrisstangen til min datter. Noen som kan gi meg en hurtig analyse på det? Anonymous poster hash: 219ef...2d4
QueeenBeee Skrevet 29. november 2014 #6 Skrevet 29. november 2014 Jeg spiste opp resten av lakrisstangen til min datter. Noen som kan gi meg en hurtig analyse på det? Anonymous poster hash: 219ef...2d4 Min hurtig analyse er at du liker lakrisstang
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #9 Skrevet 29. november 2014 Jeg tenker "Hvorfor vil dette menneske ha vurdering av måltidet sitt?" Anonymous poster hash: 4bb26...a8f
sug lut Skrevet 29. november 2014 #10 Skrevet 29. november 2014 Noen spiste akkurat en buse. Noen spiste akkurat i seg det de hadde tenkt å si. Noen spiste ikke for det fantes ikke noe å spise i dag heller. Hva tenker du om det?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #11 Skrevet 29. november 2014 Hi her Er det for mye, lite, akkurat passe? Skal slanke meg Anonymous poster hash: c2eae...d13
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #12 Skrevet 29. november 2014 Og jeg har nettopp innhallert en skål smågodt, ei pils, litt potetgull + at jeg har et rompehår mellom tennene som jeg sliter med å bli kvitt. Noen tanker ang dette? Anonymous poster hash: be4a0...ab3
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #13 Skrevet 29. november 2014 Forstår meg ikke på folk som spiser laks, det er noe av det ekleste som finnes. Sopp er vel egentlig hakket verre, og rosenkål er temmelig beskt! Anonymous poster hash: 5c087...143
Subwoofer Skrevet 29. november 2014 #14 Skrevet 29. november 2014 Og jeg har nettopp innhallert en skål smågodt, ei pils, litt potetgull + at jeg har et rompehår mellom tennene som jeg sliter med å bli kvitt. Noen tanker ang dette? Anonymous poster hash: be4a0...ab3 Om du enda har litt potetgull igjen, kan du prøve å pirke ut håret med et flak potetgull
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #15 Skrevet 29. november 2014 Skal du slanke deg, så bør du vel ikke spise smørdampede grønnsaker, men grønnsaker dampet i vann? Anonymous poster hash: 99258...bcd
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #16 Skrevet 29. november 2014 Er du helt seriøs?! Du skjønner vel at det er komplett umulig å gi deg noe vettugt svar?? Det kommer fullstendig an på din vekt og høyde, fettprosent, aktivitetsnivå, alder, helse, gravid eller ikke, ammer eller ikke, osv osv osv! Hva i all verden vil du oppnå med å stille et slikt spørsmål på dib?? Anonymous poster hash: 57d38...5f0
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #18 Skrevet 29. november 2014 Og jeg har nettopp innhallert en skål smågodt, ei pils, litt potetgull + at jeg har et rompehår mellom tennene som jeg sliter med å bli kvitt. Noen tanker ang dette? Anonymous poster hash: be4a0...ab3 Om du enda har litt potetgull igjen, kan du prøve å pirke ut håret med et flak potetgull Har forsøkt, men endte bare opp med potetgull med rumpesmak. Til sammenligning ikke så ulikt den typen med ost&løk, men det var vel ikke hensikten egentlig. Så får forsøkte noe annet. Anonymous poster hash: be4a0...ab3
Subwoofer Skrevet 29. november 2014 #19 Skrevet 29. november 2014 Og jeg har nettopp innhallert en skål smågodt, ei pils, litt potetgull + at jeg har et rompehår mellom tennene som jeg sliter med å bli kvitt. Noen tanker ang dette? Anonymous poster hash: be4a0...ab3 Om du enda har litt potetgull igjen, kan du prøve å pirke ut håret med et flak potetgullHar forsøkt, men endte bare opp med potetgull med rumpesmak. Til sammenligning ikke så ulikt den typen med ost&løk, men det var vel ikke hensikten egentlig. Så får forsøkte noe annet. Anonymous poster hash: be4a0...ab3 Du har nå ødelagt mitt forhold til ost&løkpotetgull. Takk for det! >.<
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå