Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiste akkurat:

150- 200 gram laks (1 1/2 skive)

En dæsj Sweet chili sauce

2 raspet gulrøtter

Smørkokt:

3 gulrøtter

1/2 brokkoli

5 rosenkål

Anonymous poster hash: c2eae...d13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

+ 5 champignon stekt i smør

Skrevet

Jeg spiste akkurat lasagne og salat. Hva tenker du om det?

Skrevet

Her spiser vi taco med diverse tilbehør. Noen tanker rundt dette?

Skrevet

Jeg spiste opp resten av lakrisstangen til min datter. Noen som kan gi meg en hurtig analyse på det?

Anonymous poster hash: 219ef...2d4

Skrevet

Jeg spiste opp resten av lakrisstangen til min datter. Noen som kan gi meg en hurtig analyse på det?

Anonymous poster hash: 219ef...2d4

Min hurtig analyse er at du liker lakrisstang ;)

Skrevet

Jeg tenker "Hvorfor vil dette menneske ha vurdering av måltidet sitt?"

Anonymous poster hash: 4bb26...a8f

Skrevet

Noen spiste akkurat en buse. Noen spiste akkurat i seg det de hadde tenkt å si. Noen spiste ikke for det fantes ikke noe å spise i dag heller. Hva tenker du om det?

Skrevet

Hi her

Er det for mye, lite, akkurat passe?

Skal slanke meg

Skrevet

Og jeg har nettopp innhallert en skål smågodt, ei pils, litt potetgull + at jeg har et rompehår mellom tennene som jeg sliter med å bli kvitt. Noen tanker ang dette?

Anonymous poster hash: be4a0...ab3

Skrevet

Forstår meg ikke på folk som spiser laks, det er noe av det ekleste som finnes. Sopp er vel egentlig hakket verre, og rosenkål er temmelig beskt! 

Anonymous poster hash: 5c087...143
Skrevet

Og jeg har nettopp innhallert en skål smågodt, ei pils, litt potetgull + at jeg har et rompehår mellom tennene som jeg sliter med å bli kvitt. Noen tanker ang dette?

Om du enda har litt potetgull igjen, kan du prøve å pirke ut håret med et flak potetgull

Skrevet

Skal du slanke deg, så bør du vel ikke spise smørdampede grønnsaker, men grønnsaker dampet i vann?

Anonymous poster hash: 99258...bcd

Skrevet

Er du helt seriøs?! Du skjønner vel at det er komplett umulig å gi deg noe vettugt svar?? Det kommer fullstendig an på din vekt og høyde, fettprosent, aktivitetsnivå, alder, helse, gravid eller ikke, ammer eller ikke, osv osv osv! Hva i all verden vil du oppnå med å stille et slikt spørsmål på dib??

Anonymous poster hash: 57d38...5f0

Skrevet

Om du enda har litt potetgull igjen, kan du prøve å pirke ut håret med et flak potetgull

Har forsøkt, men endte bare opp med potetgull med rumpesmak. Til sammenligning ikke så ulikt den typen med ost&løk, men det var vel ikke hensikten egentlig. Så får forsøkte noe annet.

Skrevet

Har forsøkt, men endte bare opp med potetgull med rumpesmak. Til sammenligning ikke så ulikt den typen med ost&løk, men det var vel ikke hensikten egentlig. Så får forsøkte noe annet.

Du har nå ødelagt mitt forhold til ost&løkpotetgull. Takk for det! >.<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...