Gå til innhold

Magesmerter barn..

Gjest Syltebærtyttetøy

Anbefalte innlegg

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Datteren min på fire år har klaget over vondt i magen i tre dager nå. Det kommer og går litt, ikke feber, men merker at hun blir preget av det. Hun kan sitte en hel time og bare kose på sofaen, noe hun ellers ALDRI gjør. Får i seg litt mat, men absolutt ikke nok, har prøvd å friste med is og godteri også (ja fy!), men det vil hun heller ikke ha..

Hun kan kvikne veldig til å leke og tulle i 20 min, men da virker det som om hun har mer vondt igjen etterpå. Fikk i henne en paracet i sta, det funket litt, men nå ligger hun på sofaen og ser på tv igjen.. Hun smiler og prater litt, men på langt nær like mye som hun pleier.

Går på do som vanlig, ikke feber, drikker nok men ikke noe særlig med mat.

Noen som har opplevd det samme? Tenkte å ringe legen, men legevakta tar vel ikke inn for å se når det er så vagt og ikke feber?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, mi på 3 har nettopp gått igjennom det samme. Vi har ikke funnet ut av hva det er, men etter å ha gått slik i 3 uker fikk vi pencilin hos legen og hun har nå blitt helt bra igjen. Vi vet enda ikek hva det var, men vi håper vi får svar på prøver i neste uke.

Anonymous poster hash: df5d2...206
Skrevet

Min stedatter hadde det for tre uker siden. Gikk over på tre dager.

Sov masse og dårlig matlyst.

Anonymous poster hash: 78c19...462

Skrevet

Min 5 åring hadde akkurat det samme denne uka. Gikk over etter noen dager.

Anonymous poster hash: a4541...6e6

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Tusen takk for alle svar :)

Jøss, er kanskje noe som går, da?

Da satser jeg nesten på at det er bedre i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...