Gå til innhold

Noen her som har fått sparken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan taklet dere det? Klarte dere å ikke ta det personlig? Jeg måtte avslutte jobben, pga nedbemanning. Føler meg så lite verdt og er så lei meg for at jeg ikke ble valgt til å bli. De sa masse positivt om meg, men det hjelper svært lite...

Anonymous poster hash: c2bb5...d17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg jobber med arbeidssøkere på NAV, og har møtt mange i din situasjon. De fleste føler som deg. Det føles som om verden rakner. Trøsten er at det for de fleste ordner seg raskt med en ny jobb og da begynner en ny epoke :)

Lykke til med jobbsøkingen!

Anonymous poster hash: a59fd...e3b
Skrevet

Blir ikke sjokkert om jeg får fyken snart!

Føler meg så dårlig i jobben min, og at allr er mye bedre enn meg!

Ikke har jeg kjemi med sjefen heller, prøver å bare være en god og pliktoppfyllende ansatt og ikke noe mer.

Anonymous poster hash: 7d0be...a4a

Skrevet

Hvordan taklet dere det? Klarte dere å ikke ta det personlig? Jeg måtte avslutte jobben, pga nedbemanning. Føler meg så lite verdt og er så lei meg for at jeg ikke ble valgt til å bli. De sa masse positivt om meg, men det hjelper svært lite...

Anonymous poster hash: c2bb5...d17

Nei, men jeg har sagt opp folk. Både pga nedskjæringer og pga at noen ikke har vært egnet til jobben. Og tro meg, det er stor forskjell. Ikke ta det personlig, det har ingenting med deg å gjøre når det er nedbemanning. En gang måtte jeg si opp mine to beste ansatte.

Skrevet

Bedriften jeg ble oppsagt fra, ble lagt ned og vi måtte gå alle sammen. Jeg fikk sluttpakke på full lønn i seks måneder. Fikk ny jobb med en gang. Det var seks deilige måneder, med dobbel lønn. Fikk betalt ned studielånet mitt da.

Jeg hadde kun jobbet i bedriften i en måned, så jeg syntes sluttpakken var veldig sjenerøs. Så jeg var ikke så lei meg, selv om jeg trivdes godt der.

Anonymous poster hash: f259f...a08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...