Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Tenkte å ukeshandle, og med små barn tar jeg alt på en plass. Disse butikkene er her: Rema, rimi, coop (marked og extra), og kiwi Anonymous poster hash: a4e08...0b1
Mother Gothel Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 (endret) Sverige. Av de på lista di ville jeg valgt Rema. Endret 29. november 2014 av Mother Gothel
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Vi storhandler alltid på Rema. Lave priser, stort utvalg og uten tvil den reneste og ryddigste butikken i mitt nærområde i alle fall. I tillegg har de åpent lengst - så man rekker stort sett alltid å kjøre innom. Sånn for å sammenligne - halvannen ukes forbruk for familien vår kommer ofte på rundt 1000-1500 på Rema, 1500-1700 på Kiwi og om vi handler på Meny; fort rundt 2000. Det eneste vi ikke handler på Rema er fersk fisk, det ordner jeg hos fiskehandleren. Anonymous poster hash: 5829c...f39
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #6 Skrevet 29. november 2014 Det kommer litt ann på hva du bruker også. Jeg hadde valgt kiwi av disse siden de har noen produkter jeg bruker de ikke har på rema og bedre fruktdisk (elendig begge steder her desverre. Jeg handler igrunn bare på meny siden jeg jobber der og kommer da billigst utav det. Er flink til å kjøpe bare det jeg skal ha, lei butikk når jeg er ferdig nemlig ) men har kiwi og rema rett ved som vi går til om det er småting vi mangler der og da. Anonymous poster hash: c246e...7f3
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #7 Skrevet 29. november 2014 Det ble Rema. 1300 kr ble det totalt, er min første ukeshandling så spent på om det holder. Er for meg og tre barn på 1 1/2 år, 9 år og 13 år. Mat og hygiene produkter. Anonymous poster hash: a4e08...0b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå