Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Jeg synes du får unødvendig mye pes, og du er sikkert en mor som ønsker det beste for barnet ditt. Jeg har også en gutt med ADHD, men han er veldig ulik din. Jeg har også lagt meg på en helt annen linje enn deg, og kan dele tips og annet. Jeg har derimot spørsmål til deg, føler du at ditt barns ADHD definerer deg så til de grader at du velger det som nick her inne? Vi har begge flere barn, jeg tenker du er veldig opptatt av dette med ADHD, og lar det få veldig stor plass i livet ditt, og tenker det på et vis er litt urettferdig ovenfor lillebroren til ADHD gutt, som ikke er med på å definere hvem sin mamma er? Men om du ønsker å snakke ADHD kan vi godt det Anonymous poster hash: bf37e...e22
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Jeg synes du får unødvendig mye pes, og du er sikkert en mor som ønsker det beste for barnet ditt. Jeg har også en gutt med ADHD, men han er veldig ulik din. Jeg har også lagt meg på en helt annen linje enn deg, og kan dele tips og annet. Jeg har derimot spørsmål til deg, føler du at ditt barns ADHD definerer deg så til de grader at du velger det som nick her inne? Vi har begge flere barn, jeg tenker du er veldig opptatt av dette med ADHD, og lar det få veldig stor plass i livet ditt, og tenker det på et vis er litt urettferdig ovenfor lillebroren til ADHD gutt, som ikke er med på å definere hvem sin mamma er? Men om du ønsker å snakke ADHD kan vi godt det Anonymous poster hash: bf37e...e22 Og dette kunne du ikke sendt på pm??? Anonymous poster hash: 1c773...a67
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Hyggelig og frekk i samme mld HI? Og hvorfor ikke sende privat mld? I det minste stå frem med nick. Anonymous poster hash: acc7b...5ef
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Kan man være anonym på pm? Jeg har ikke tenkt å utlevere meg selv på nett slik at jeg kan bli gjenkjent. Jeg er alltid anonym. Min største skrekk er at noen skal kunne finne ut at jeg gjør noe så lavmål som å henge på DiB. Jeg bruker alt for mye tid her inne, og jeg setter igjen mye informasjon om meg selv og min familie. Av og til dikter jeg litt slik at det ikke skal være for mange innlegg som kan passe mitt privatliv. Jeg har kjent igjen flere, og da kan de også kjenne igjen meg. Anonymous poster hash: bf37e...e22
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Kan man være anonym på pm? Jeg har ikke tenkt å utlevere meg selv på nett slik at jeg kan bli gjenkjent. Jeg er alltid anonym. Min største skrekk er at noen skal kunne finne ut at jeg gjør noe så lavmål som å henge på DiB. Jeg bruker alt for mye tid her inne, og jeg setter igjen mye informasjon om meg selv og min familie. Av og til dikter jeg litt slik at det ikke skal være for mange innlegg som kan passe mitt privatliv. Jeg har kjent igjen flere, og da kan de også kjenne igjen meg. Anonymous poster hash: bf37e...e22 Men å henge ut en annen bruker er helt greit? Anonymous poster hash: 1c773...a67
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #6 Skrevet 29. november 2014 Kan man være anonym på pm?Jeg har ikke tenkt å utlevere meg selv på nett slik at jeg kan bli gjenkjent. Jeg er alltid anonym. Min største skrekk er at noen skal kunne finne ut at jeg gjør noe så lavmål som å henge på DiB. Jeg bruker alt for mye tid her inne, og jeg setter igjen mye informasjon om meg selv og min familie. Av og til dikter jeg litt slik at det ikke skal være for mange innlegg som kan passe mitt privatliv. Jeg har kjent igjen flere, og da kan de også kjenne igjen meg. Anonymous poster hash: bf37e...e22 Hehe! Du vil ikke utlevere deg og samtidig forventer du at andre skal gjøre det. Du trenger kanskje litt oppdragelse? Anonymous poster hash: c9604...857
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #7 Skrevet 29. november 2014 Jeg mente ikke å være frekk. Fordi om min sønn er ulik hennes sønn, og fordi om jeg ikke har valgt medisinering ser jeg ikke på det som en feil å velge medisiner, det er ikke et lett valg. Anonymous poster hash: bf37e...e22
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #8 Skrevet 29. november 2014 Kan man være anonym på pm?Jeg har ikke tenkt å utlevere meg selv på nett slik at jeg kan bli gjenkjent. Jeg er alltid anonym. Min største skrekk er at noen skal kunne finne ut at jeg gjør noe så lavmål som å henge på DiB. Jeg bruker alt for mye tid her inne, og jeg setter igjen mye informasjon om meg selv og min familie. Av og til dikter jeg litt slik at det ikke skal være for mange innlegg som kan passe mitt privatliv. Jeg har kjent igjen flere, og da kan de også kjenne igjen meg. Anonymous poster hash: bf37e...e22 Hehe! Du vil ikke utlevere deg og samtidig forventer du at andre skal gjøre det. Du trenger kanskje litt oppdragelse? Anonymous poster hash: c9604...857 Hun og mange andre har jo valgt å bruke nick, jeg har ikke sjekket profilen hennes, jeg vet ikke hvor mye info det er på den, for meg er det ikke så relevant hva hun heter og hvor hun bor, for meg er det innholdet i diskusjonene som intresserer. Anonymous poster hash: bf37e...e22
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. november 2014 #9 Skrevet 29. november 2014 Lurer noen på noe er pm tingen
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #10 Skrevet 29. november 2014 Ikke første gang nicket blir diskutert Anonymous poster hash: 7856b...282
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #11 Skrevet 29. november 2014 Jeg har faktisk tenkt på det samme. Må være litt sårt for de andre barna. Anonymous poster hash: 582f4...1fc
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #12 Skrevet 29. november 2014 Ja, tydelig at hun definerer ungen som ADHD, og ikke bare noe han har. Og den andre er ikke så viktig tydeligvis. Utrolig sært. Og trist på vegne av barna. Anonymous poster hash: a10f9...b9a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #13 Skrevet 29. november 2014 Ja, tydelig at hun definerer ungen som ADHD, og ikke bare noe han har. Og den andre er ikke så viktig tydeligvis. Utrolig sært. Og trist på vegne av barna. Anonymous poster hash: a10f9...b9a Du forstår at ikke alt sdom skrives her trenger å være sant, at dette ikke er den virkelige verden??? Anonymous poster hash: 1c773...a67
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #14 Skrevet 29. november 2014 Ja, tydelig at hun definerer ungen som ADHD, og ikke bare noe han har. Og den andre er ikke så viktig tydeligvis. Utrolig sært. Og trist på vegne av barna. Anonymous poster hash: a10f9...b9a Du forstår at ikke alt sdom skrives her trenger å være sant, at dette ikke er den virkelige verden??? Anonymous poster hash: 1c773...a67 Hvis dette er "the real world" så sliter hvertfall sint naken biltyv 😁 Anonymous poster hash: acc7b...5ef
Sint naken biltyv Skrevet 29. november 2014 #15 Skrevet 29. november 2014 Ja, tydelig at hun definerer ungen som ADHD, og ikke bare noe han har. Og den andre er ikke så viktig tydeligvis. Utrolig sært. Og trist på vegne av barna.Anonymous poster hash: a10f9...b9a Du forstår at ikke alt sdom skrives her trenger å være sant, at dette ikke er den virkelige verden???Anonymous poster hash: 1c773...a67 Hvis dette er "the real world" så sliter hvertfall sint naken biltyv Anonymous poster hash: acc7b...5ef Haha, det er sant Men seriøst, sånne ting er vel greit å ta på pm. Men jeg har tenkt på mye av det samme.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #16 Skrevet 29. november 2014 Tidligere syntes jeg mammatiladhdgutt virket så hyggelig. Hun svarte alltid så hyggelig, uansett hva som ble sagt til henne. Hva har skjedd? Anonymous poster hash: f5d77...003
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #17 Skrevet 29. november 2014 Det har klikket totalt for henne.... Anonymous poster hash: 815e9...1e1
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #18 Skrevet 29. november 2014 Hun fikk vel nok da, er ikke noe rart det... Anonymous poster hash: 97f15...402
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. november 2014 #19 Skrevet 29. november 2014 NÅ må dere gi dere! Hva så om hun har det nicket? Hva så om hun skriver mest om eldste mann? Dere har da INGENTING med hvilket nick hun bruker eller hva hun velger å skrive om her inne!!! Skjerp dere!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #20 Skrevet 29. november 2014 .... Er det mulig? Anonymous poster hash: 7856b...282
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #21 Skrevet 30. november 2014 Enig med deg. Tror hun er litt for opphengt i diagnosen til sønnen og "lever" liksom på det. Hun definerer jo guttungen som ADHD. Og utifra alle innleggene hennes her så handler jo 99% om guttungen med ADHD, nevner jo ikke det/de andre barnet/barna . Håper bare ikke det er slik i virkeligheten. Anonymous poster hash: 46afd...871
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. november 2014 #22 Skrevet 30. november 2014 Enig med deg. Tror hun er litt for opphengt i diagnosen til sønnen og "lever" liksom på det. Hun definerer jo guttungen som ADHD. Og utifra alle innleggene hennes her så handler jo 99% om guttungen med ADHD, nevner jo ikke det/de andre barnet/barna . Håper bare ikke det er slik i virkeligheten. Anonymous poster hash: 46afd...871 Seriøst??
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #23 Skrevet 30. november 2014 Jeg spør her og. Hva er poenget med å diskutere enkeltpersoner? Anonymous poster hash: 19f59...84c
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #24 Skrevet 30. november 2014 Jeg spør her og. Hva er poenget med å diskutere enkeltpersoner? Anonymous poster hash: 19f59...84c Fordi folk her elsker å rakke ned på andre. Har vel så mye problemer i sin egen hverdag at det er herlig å få ut litt frustrasjon? 😉 Anonymous poster hash: acc7b...5ef
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. november 2014 #25 Skrevet 30. november 2014 Jeg spør her og. Hva er poenget med å diskutere enkeltpersoner? Anonymous poster hash: 19f59...84c Fordi folk her elsker å rakke ned på andre. Har vel så mye problemer i sin egen hverdag at det er herlig å få ut litt frustrasjon? 😉 Anonymous poster hash: acc7b...5ef Sikkert de samme menneskene som har gått i fakkeltog mot mobbing , sånn i real life assa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå