Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Har lyst å kjøpe dukkehus til treåringen til jul, hun blir fire i januar. Helst kunne jeg tenke meg et slikt stort hvitt, viktoriansk hun med lekre møbler, men jeg innser jo at det blir kun for mors glede, ikke jentungens Forslag til meg noen? Evt har jeg snust litt på Sylvanian Families- husene og figurene, noen som har noen erfaringer med disse? Anonymous poster hash: e5b06...5a1
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Lundby! Jenta mi har det gamle Lundby-huset som jeg hadde da jeg var liten. Husene er ikke så dyre - ca 500 kroner for den viktigste delen. Ulempen er at møblene blir veldig dyre når man skal ha mye. Men da kan man jo få noe til jul, noe til de neste julene og bursdagene. Husene er ihvertfall veldig fine. Men møblene tåler ikke allverdens. Forutsetter at hun er litt forsiktig så ikke møblene blir ødelagt med en gang. Anonymous poster hash: 5a0c2...450
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Vi har lundby hus, men har kjøpt mer solide møbler i tre. Av figurer bor det alt fra små elefanter til kinderegg-figurer inni der, mikke mus, en liten hund, en babydukke eller en lekeflue, alle inkluderes i rolleleken Anonymous poster hash: 3cdc8...010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå