Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Ja vi er tilbake til eksen min. Han gir seg ikke. Han klarer å ikke ta kontakt og ikke vise seg. Men nå går han rundt å forteller folk at jeg har sagt at min far og huseier har voldtatt meg. Han har gjort som kan tenkes det siste året. Men selv om jeg har anmeldt han for vold så går han nå rundt å forteller dette og snakker sikkert til alle om det. Ødelegger min far og huseier sitt gode rykte. Jeg takler snart ikke dette mer. Å ha et problem uansett hvor jeg snur meg rundt. Jeg vil ha han bort fra livet mitt. Hvorfor slutter det aldri. Dagens utblåsing Anonymous poster hash: 16348...d26
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Anmelde for trakassering? Anonymous poster hash: 60e7f...645
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 http://no.m.wikipedia.org/wiki/Injurie Du kan anmelde. Anonymous poster hash: fc292...e4b
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Det skal anmeldes på mandag. Men hva blir det neste. Hvorfor kan han ikke bare la meg å venner og familie være i fred. Anonymous poster hash: 16348...d26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå