Gå til innhold

Vondt i magen, Gravid 7+5. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Normalt? 

I dag har jeg vondt i magen.... stikkende på en måte... og litt som om jeg er skikkelig støl :( 

Anonymous poster hash: 8ede0...153
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du førstegangs? Høres ut som livmoren vokser :-)

Skrevet

Hei,

Skjønner at du bekymrer deg. Jeg er 3 gangs gravid. Har hattvoldsomme magesmerter/magekramper flere ganger. Noen ganger så ille at jeg ikke kunne stå oppreist. Hadde det ikke på denne måten i de to forrige svangerskapene.

Hos meg har det vist seg å være tarmene... Har hatt luftplager, diaré og forstoppelser om hverandre fra omtrent uke 5-12..

Nå er det litt bedre så får se hvordan det utvikler seg.

I uke 10+4 hørte jeg og JM hjertelyden for første gang, det var betryggende, men jeg synes alt er skummelt frem til jeg kan kjenne spark hver dag.. Da føles det lettere å følge med på liv og aktivitet.

Anonymous poster hash: 4f475...233

Skrevet

Vondt i magen er ikke noe typisk tegn tkl spontanabort. Så lenge du ikke blør trenger du ikke bekymre deg :)

Forsåvidt blødde jeg tre ganger i løpet av de første 12 ukene i graviditeten og var kjemperedd, men det var fordi morkaken lå lavt, alt var bra :)

Anonymous poster hash: cea8d...c22

Skrevet

Normalt?

I dag har jeg vondt i magen.... stikkende på en måte... og litt som om jeg er skikkelig støl :(

Anonymous poster hash: 8ede0...153

Høres ut som om livmoren din vokser. Det stikker og kan være veldig vondt. Kan føles som "hold/ sting" i magen som når du trener hardt. Kan også føles stølt og ømt. Har vært igjennom samme 3 ganger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...