Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Ja, og ikke kommet hjem ennå. Jeg er forsåvidt lite bekymret, men skikkelig forbanna. Tror jeg vet hvor han kan befinne seg, men får ikke svar på tlf. Sitter nå her med de to små barna våre, og helgeplanene er en saga blott. Hva pokker gjør man?! Kunne forventet dette av en singel fyr i begynnelsen av tyveårene, men nå synes jeg det er ganske så platt og umoden oppførsel. Arrrrggh... Anonymous poster hash: 0d395...7a2
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Skjønner godt at du er sur, det hadde jeg og vært. Skjer dette ofte? Eller engangstilfelle? Anonymous poster hash: 01554...ac0
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Skjønner godt at du er sur, det hadde jeg og vært. Skjer dette ofte? Eller engangstilfelle? Anonymous poster hash: 01554...ac0 På ingen måte ofte, men har vært er par episoder. Fellesnevneren her er de vennene han skulle treffe. Anonymous poster hash: 37737...9a9
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Skjønner godt at du er sur, det hadde jeg og vært. Skjer dette ofte? Eller engangstilfelle? Anonymous poster hash: 01554...ac0 På ingen måte ofte, men har vært er par episoder. Fellesnevneren her er de vennene han skulle treffe. Anonymous poster hash: 37737...9a9 Skjønner at det er frustrerende. Du får ta en prat med han. Lurer på om han vet hva det vil si å bli voksen. Hadde vel blitt ramaskrik om det var omvendt Anonymous poster hash: 01554...ac0
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Da gjør du det samme en dag. Så får han se hvordan det er. Anonymous poster hash: 9f9f9...479
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #6 Skrevet 29. november 2014 Da gjør du det samme en dag. Så får han se hvordan det er. Anonymous poster hash: 9f9f9...479 Men det vil jo gå ut over barna, og jeg ønsker jo ikke å straffe de. Synes ikke påtvunget samvær med barna egner seg som straff, det skal jo være lystbetont.. Anonymous poster hash: 37737...9a9
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #7 Skrevet 29. november 2014 Lystbetont? Sitter dere konstant og synger kumbaja og er så lykkelige rundt barna? De dauer IKKE av at det ikke alltid er lystbetont, og så lenge du og faren BOR sammen er det da for svarte naturlig å ta ansvar enten man er mann eller dame. Anonymous poster hash: 78718...b74
BareMas Skrevet 29. november 2014 #8 Skrevet 29. november 2014 Da gjør du det samme en dag. Så får han se hvordan det er. Anonymous poster hash: 9f9f9...479 Men det vil jo gå ut over barna, og jeg ønsker jo ikke å straffe de. Synes ikke påtvunget samvær med barna egner seg som straff, det skal jo være lystbetont.. Anonymous poster hash: 37737...9a9 Hvordan blir det påtvunget? Er det ikke påtvunget når du må sitte med ungene når ikke har er tilstede da? Liker han ikke å ha aleneansvar for ungene sine? Får du aldri ta en kveld med venninner du da?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #9 Skrevet 29. november 2014 Lystbetont? Sitter dere konstant og synger kumbaja og er så lykkelige rundt barna? De dauer IKKE av at det ikke alltid er lystbetont, og så lenge du og faren BOR sammen er det da for svarte naturlig å ta ansvar enten man er mann eller dame. Anonymous poster hash: 78718...b74 Absolutt. Det er nettopp det med den ansvarsfølelsen jeg er ute etter å få trigget, men den er (dessverre) sterkere hos meg enn hos ham. Kumbaja var kanskje å dra det litt langt, men har ikke lyst til å overlate de til en sliten og antakeligvis bakfull (forhåpentligvis) angrende synder. Da er jeg heller fristet til å gjøre det motsatte - altså ta de med meg og dra et eller annet sted så han IKKE får sett de. Men samtidig så vil jeg at han skal lide litt, pg det gjør han jo ikke hvis han får huset for seg selv, med rom til restitusjon. Faen heller, tror jeg setter moren hans på saken Oppfører man seg som en tenåring bør man vel behandles deretter. Anonymous poster hash: 37737...9a9
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #10 Skrevet 29. november 2014 Da gjør du det samme en dag. Så får han se hvordan det er. Anonymous poster hash: 9f9f9...479 Men det vil jo gå ut over barna, og jeg ønsker jo ikke å straffe de. Synes ikke påtvunget samvær med barna egner seg som straff, det skal jo være lystbetont.. Anonymous poster hash: 37737...9a9 Hvordan blir det påtvunget? Er det ikke påtvunget når du må sitte med ungene når ikke har er tilstede da? Liker han ikke å ha aleneansvar for ungene sine? Får du aldri ta en kveld med venninner du da? Joda. Nå skal det nevnes at minste er veldig liten ennå, men stadig joda, det får jeg såklart. Men jeg kommer jo hjem igjen! Anonymous poster hash: 37737...9a9
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #11 Skrevet 29. november 2014 Kom han tilbake, HI? Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: 41364...06a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå