Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Er 15 kg overvektig. Har gått opp igjen 15 kg etter GBP. Er 168 cm og 86 kg. Vil ned 15 kg. Liker ikke å trene å blivsvett, annpusten å sliten. Liker å ligge i sofaen å se tv, data. Har gått sykemeldt 1 år, og 7 mndn på arbeidsavklaringspeng.....er tom, flattt batteri, orker ikke noe, mye migrene. Fysioterapauteb sierbjeg ervstiv, ogvutrent. Bør begynne å trene med pt....men det esooo dyrt. Vil en sjokoladeglad matmoms som synes nugatti, joikakaker, og grandis er topp greie å gå ned i vekt medbot??? Anonymous poster hash: 1b676...3b0
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Fordelen med PT er jo at han pisker deg igang uansett hvor umotivert du er. Den vanskeligste terskelen er jo å i det hele tatt komme seg til treningssenteret, og hvis du har en avtale med PT må du jo stille opp. Jeg ønsker meg PTtimer, men har ikke råd... For meg er det beste å avtale trening med venner, da blir det sosialt i tillegg. Anonymous poster hash: d78e1...cbd
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Mannen min har trent med PT i ett år, og det er absolutt en investering. Koster ikke mer enn det noen kompisene hans bruker på byen i helgene uansett (han bruker 500kr uka på PT-timer). Han var ikke feit da,men han har blitt mye sterkere, i bedre form, orker mer, blir mindre syk, har mye mer overskudd osv Jeg har termin i disse dager og har vært i svært dårlig form hele graviditeten og han har hjulpet til med alt. Han jobber fullt men gjør det meste av husarbeidet. Bærer også alt osv. Uansett, både han og jeg føler at PT er en svært god investering og absolutt verdt det. Jeg trente også litt med PT før jeg ble gravid og skal fortsette med det etterpå. De hjelper på motivasjon, disiplin og riktig teknikk, og lager bra treningsopplegg og er der hundre prosent for deg hele timen og sender meldinger med deg om egentreningen og forventer masse Anonymous poster hash: 3c96b...a47
Modesty Blaise. Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Jeg elsker PTen min, og syns helt klart at det er verdt det som det koster. Men det hjelper ikke med PT om du ikke er motivert for å trene i utgangspunktet 😊
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #6 Skrevet 29. november 2014 Har du vært sykmeldt i ett år pga slitenhet og flatt batteri, og så gidder du ikke å gjøre noe annet med det enn å ligge på sofaen. Da tror jeg pt er bortkastede penger, for du kommer sannsynligvis ikke til å orke å følge det opp. Anonymous poster hash: a0853...55f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #7 Skrevet 29. november 2014 Sykemeldingen er ikka akkurat av slitenhet da, men ett litt komplekst sykdomsbilde og jeg har sittet mye i sofaen og formen er heeelt på bunn, jeg er på en felg...fulstendig. men jeg har ikje krefter eller energi til å komme i gang, ei heller fullføre..... Anonymous poster hash: 1b676...3b0
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #8 Skrevet 29. november 2014 Hvis du kun ligger på sofaen i dag, så hadde jeg heller bestemt meg for å gå en tur hver dag. Begynn med kort tid og øk tiden etterhvert, når du kan gå i et normalt til raskt tempo, så kan du vurdere pt-timer for å komme igang med styrketrening, som du helt sikkert også vil ha godt av. Anonymous poster hash: 0d578...de4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå