Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Har sjekket jevnlig og også satt meg på overvåking av noen leker jeg har ventet lenge på. Har spurt kundesenteret to ganger og begge gangene fått svar om at varene er bestilt og vil være i nettbutikken fra 1-3 uker. Andre gang jeg spurte var det gått 3 uker siden sist og nå er det gått 2 nye uker. Lekene fins ikke her på lekebutikk. Prøvde n å å se på tilsvarende leker men også det var utsolgt. Er det vanlig at utvalget er så dårlig? Merkelig; er jo jul snart og skal en ha må en nesten bestille snart. Skulle tro de hadde leker inne på denne tiden da😳 Anonymous poster hash: 87453...96b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 De har akkurat hatt et digert salg, så mange varer er kanskje midlertidig utsolgt. Ser mange størrelser er borte på ting jeg skulle ha kjøpt. Vanligvis har jeg ikke problemer med å finne det jeg skal ha. Anonymous poster hash: fd3b2...7e3
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 De gangene jeg har satt opp overvåkning på ting så har de kommet inn til slutt. Men det kan ta noen uker ja. Anonymous poster hash: cf86e...1cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå