Gå til innhold

onkel P, SATAN SÅ HEIT.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååh. For en kjekk gutt!

Anonymous poster hash: c338b...011

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.syns itte je

Anonymous poster hash: cb0a5...6ac
Skrevet

Åhåhå jo! :-)

Skrevet

Onkel P har et stort talent og jeg tror han i utgangspunktet er veldig smart. Samtidig er han så påvirka av dopbruk at han snakker 40% saktere enn snittet. Det er ikke sexy med heroinstemme. Han er også veldig tynn (har sett ham i virkeligheten) ikke spesiellt sexy det heller. Jeg har stor respekt for ham, men sexy er han ikke.

Anonymous poster hash: ab984...929
Skrevet

Var ikke vanskelig å se at han var dopa på senkveld!

Skrevet

Heroin

Anonymous poster hash: 2a096...d83

Skrevet

Respekterer han.

Anonymous poster hash: 475bb...978

Skrevet

Tror ikke han hadde skyti heroin på senkveld - det er litt for risky når man skal på tv, dessuten så han ikke heroinpåvirket ut. Gutten har jo angst, så ikke utenkelig at han har noe sobril eller nozinan innabors, eller kanskje røyka ei bønne før sending... uansett - et kjempetalent og en sterk låt! Kred til OnkelP!

Anonymous poster hash: 23ff6...2ad
Skrevet

Enig! Liker vinni også

Vinni er på sett og vis beviset på at onkel P ruser seg mye. Det gjorde Vinni også, men nå fremstår han på en helt annen måte. Jeg frykter at Onkel P blir denne generasjonens Jokke. Jeg har tatt Sobril og jeg fikk i alle fall ikke Onkel-P-blikk og stemme av det.

Skrevet

Fortell meg hva som er hot med han? Ser det ikke. Men han er overhode ikke min type heller da.

Skrevet

Han var da vel ikke dopa på senkveld , herregud.

Han har drivi på med sterkere stoffer tidligere å bærer nok desverre preg av det. Men som noen sa oppi her så sliter han jo å kanskje tatt noe beroligende men tviler på noe sterkere enn det.

Kjekk gutt :-) kjempe talent! Å all respekt og ære til Pål for den jobben han nå viser.

Skrevet

Enig! Liker vinni også

Vinni er på sett og vis beviset på at onkel P ruser seg mye. Det gjorde Vinni også, men nå fremstår han på en helt annen måte. Jeg frykter at Onkel P blir denne generasjonens Jokke. Jeg har tatt Sobril og jeg fikk i alle fall ikke Onkel-P-blikk og stemme av det.

Det kommer an på mengden man tar da... det er velkjent å ruse sg på benzo som sobril, så selv om du bruker det som sovemedisin i en forsiktig dose kan altså andre se annerledes ut en deg på større dose...

Er ellers enig i at han kanskje blir denne generasjonens jokke... desverre :-(

Anonymous poster hash: 23ff6...2ad

Skrevet

Kutt ut da! Spekulere om dopbruket til en dere ikke kjenner, setter ham i samme bås som Jokke osv. Så han på senkveld jeg også, ingen tegn på ruspåvirkning som jeg kunne oppfatte. Teksten, uttalelsen på ordene osv. var jo helt normalt. Smale øyne kan være pga den sterke belysningen de flasher med under hele opptreden.

Skrevet

Vet ikke om han var dopet på programmet, men at stemmen og flyten i talen klart bærer preg av tidligere solbrun er det vel lite tvil om... Veldig likt kroppsspråk som Vinni når han fortsatt brukte, mer kan jeg ikke si, er ikke noen ekspert... Men om det er HOT, da har vi litt forskjellig smak ja. Men tror nok også typen er klok og håper han klarer å holde seg på topp nå. Respekterer talentet absolutt. Jokke-referansen er vel ikke helt på jordet, dyktig kunstner full av angst som ruser seg bort fra tankene...

Anonymous poster hash: ad28c...2b2

Skrevet

Solbrun=rusbruk, solbrun må vel være greit :-P

Anonymous poster hash: ad28c...2b2

Skrevet

Det skrives OnklP. Sorry, måtte bare.

Anonymous poster hash: ac131...c2a

Skrevet

Er det virkelig noen som klarer å si at et dophue er hot!?

Anonymous poster hash: 50a96...86a
Skrevet

Nei der må jeg si meg kraftig uenig. Dopa eller ei så finner jeg ikke et eneste hot trekk med han. Vil heller si at han er mindre pen.....

Anonymous poster hash: 45892...75f

Skrevet

Han røyker heroin.

Er det virkelig mulig å røyke heroin? Vel er jeg ikke veldig kunnskapsrik på temaet, men jeg trodde heroin ble tatt via sprøyter.

Anonymous poster hash: 24e43...197

Skrevet

Man kan røyke heroin med pipe, har jeg hørt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...