Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Var nettopp på Legevakten pga influensa og streptokokker i halsen.. Er i uke 11 og Legen der sa jeg måtte være forberedt på at jeg kunne miste pga influensa og streptok... Aldri hørt om det før, er det mulig og har noen mistet pga sykdom?? Blir veldig glad for svar, er helt uttafor nå etter det legen sa😰 Anonymous poster hash: 58030...ec5
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Er du sikker på at det er influensa du har og ikke bare en kraftig forkjølelse/luftveisinfeksjon? De fleste med "influensa" har ikke faktisk influensa. Har du streptokokker (som du finner ut ved å teste bakterienivået hos legen) må du få resept på antibiotika. Forøvrig er gravide i faresonen og skal vaksineres mot influensa. Jeg tok vaksinen i uke 32, nå nærmer jeg meg termin Anonymous poster hash: e5466...62b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 Det er svært liten sjanse for at du mister, nå settes du sikkert på antibiotika og må ta det med ro Anonymous poster hash: e5466...62b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Dummeste jeg har hørt, det er ikke en gang annbefalt at gravide i første trimester skal ta influensa vaksine. (er annbefalt i 2 og 3 trimester) Jeg hadde ved sist svangerskap 2 antibiotikakurer for halsbet (streptokokker) og det gikk helt fint. Tåplig ting å si av legen, snakk om å drive med skremsel. Anonymous poster hash: 60d32...255
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #5 Skrevet 28. november 2014 Lå på isolat med svineinfluensa uten å miste. Anonymous poster hash: 98b05...bc6
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #6 Skrevet 28. november 2014 Fikk svineinfluensa og mistet i uke 17. Fikk mye oppfølging etterpå og ble obduksjon. Influensa er ikke til å spøke med og kan være alvorlig for risikogrupper (som gravide) Men, nå er det jo mange som kaller det influensa selvom det egentlig er forkjølelse da. Uansett om det er influensa, går det bra med de aller fleste. Dette går nok helt fint ☺️ Anonymous poster hash: 3a662...0f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå