Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #26 Skrevet 28. november 2014 Saueskinnstøfler Anonymous poster hash: 21238...de9
ms.Pond Skrevet 28. november 2014 #28 Skrevet 28. november 2014 Jeg ønsker meg en crock pot. Hva er det? http://www.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/kjokken/slow-cooker/crock-pot-57ltimer/203686.8630/?gclid=CjwKEAiA1-CjBRDOhIr_-vPDvQYSJAB48SmE1LKuV4JadhwOwt1qNAi1dQ9w9AkUuG8f89BzyA1DUBoCdFHw_wcB
Gjest Antarctica Skrevet 28. november 2014 #29 Skrevet 28. november 2014 Jeg ønsker meg en crock pot. Hva er det? http://www.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/kjokken/slow-cooker/crock-pot-57ltimer/203686.8630/?gclid=CjwKEAiA1-CjBRDOhIr_-vPDvQYSJAB48SmE1LKuV4JadhwOwt1qNAi1dQ9w9AkUuG8f89BzyA1DUBoCdFHw_wcB Wow, genialt! Da ønsker jeg meg også en sånn.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #30 Skrevet 28. november 2014 Devold ullundertøy Kjøkkenkniver (victorinox) Flere deler til middagsservicet Isskjeer i hardanger bestikk Kaffekanne Konsertbilletter til Parken festivalen En god håndkrem Gavekort på spa, massasje eller noe lignende Barnevakt ei hel helg! Anonymous poster hash: a0e01...504 Ah... En Bodø-væring! Får håpe noen snille givere har klart å sloss seg til noen Parken-billetter til deg da. Jeg får det til jul av mine foreldre, og har selv sittet på nett på salgsdagen og kjøpt dem inn. LOL. Må man jo hjelpe sine gamle foreldre litt med gavehandlingen må vite. Anonymous poster hash: 41186...453 Enda flere Bodø-væringer! Ønsker meg også parken-billett, var ikke en av de heldige som fikk kapret en av de salgsdagen! Anonymous poster hash: e5d90...d38
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #31 Skrevet 28. november 2014 Devold ullundertøy Kjøkkenkniver (victorinox) Flere deler til middagsservicet Isskjeer i hardanger bestikk Kaffekanne Konsertbilletter til Parken festivalen En god håndkrem Gavekort på spa, massasje eller noe lignende Barnevakt ei hel helg! Anonymous poster hash: a0e01...504 Ah... En Bodø-væring! Får håpe noen snille givere har klart å sloss seg til noen Parken-billetter til deg da. Jeg får det til jul av mine foreldre, og har selv sittet på nett på salgsdagen og kjøpt dem inn. LOL. Må man jo hjelpe sine gamle foreldre litt med gavehandlingen må vite. Anonymous poster hash: 41186...453 Enda flere Bodø-væringer! Ønsker meg også parken-billett, var ikke en av de heldige som fikk kapret en av de salgsdagen! Anonymous poster hash: e5d90...d38 Ble litt rystet over hvor sinte folk var på FB den dagen dog. Greit nok at det var frustrerende, men får jo være måte på overreaksjon fra enkelte. Anonymous poster hash: 41186...453
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #32 Skrevet 28. november 2014 Dette står alltid på ønskelista: tovede tøffler av mamma. Deler til servicet vi samler på. Kule pepperkakeform. Kul juletrepynt (vi liker nemlig litt anderledes pynt på juletreet, så jo rarere jo bedre. Alle som kjenner oss vet hva vi mener, og får innimellom slikt. ) Smykker, allerhelst øredobber (jeg har nok veldig mange flere enn folk flest, og har utrolig mange forskjellige. Alt passer inen eller annen sammenheng, men ting som er dyre passer ikke like bra, da må jeg jo være forsiktig) Hjemmelagede gaver. Miksmaster Flere av noen glass vi har (noen billige glass, så ikke dyre.) Bestikk Også står det noe verktøy på lista mi, men gidder ikke reise meg for å finne ut hva. Anonymous poster hash: 3bffd...8b3
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #33 Skrevet 28. november 2014 Dette står alltid på ønskelista: tovede tøffler av mamma. Deler til servicet vi samler på. Kule pepperkakeform. Kul juletrepynt (vi liker nemlig litt anderledes pynt på juletreet, så jo rarere jo bedre. Alle som kjenner oss vet hva vi mener, og får innimellom slikt. ) Smykker, allerhelst øredobber (jeg har nok veldig mange flere enn folk flest, og har utrolig mange forskjellige. Alt passer inen eller annen sammenheng, men ting som er dyre passer ikke like bra, da må jeg jo være forsiktig) Hjemmelagede gaver. Miksmaster Flere av noen glass vi har (noen billige glass, så ikke dyre.) Bestikk Også står det noe verktøy på lista mi, men gidder ikke reise meg for å finne ut hva. Anonymous poster hash: 3bffd...8b3 Du ville kanskje likt vår julekule formet som en colaboks med glitrende stener på? Og settet vårt med to elgitarer og en forsterker Anonymous poster hash: 41186...453
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 28. november 2014 #34 Skrevet 28. november 2014 Jeg driver normalt ikke med julegaveønsker, men ting jeg trenger//hadde satt pris på å få: Gode ulltøfler Gavekort fra IKEA Panner og kjeler En spabehandling/ansiktsbehandling Gavekort fra favorittklesbutikken (begynner snart i ny jobb og trenger noe annet enn turklær i skapet) Hva som helst fra L`Occitane Forede gummistøvler Noen enkle, fine øredobber i sølv Og snø!
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 28. november 2014 #35 Skrevet 28. november 2014 Dette står alltid på ønskelista: tovede tøffler av mamma. Deler til servicet vi samler på. Kule pepperkakeform. Kul juletrepynt (vi liker nemlig litt anderledes pynt på juletreet, så jo rarere jo bedre. Alle som kjenner oss vet hva vi mener, og får innimellom slikt. ) Smykker, allerhelst øredobber (jeg har nok veldig mange flere enn folk flest, og har utrolig mange forskjellige. Alt passer inen eller annen sammenheng, men ting som er dyre passer ikke like bra, da må jeg jo være forsiktig) Hjemmelagede gaver. Miksmaster Flere av noen glass vi har (noen billige glass, så ikke dyre.) Bestikk Også står det noe verktøy på lista mi, men gidder ikke reise meg for å finne ut hva. Anonymous poster hash: 3bffd...8b3 Du ville kanskje likt vår julekule formet som en colaboks med glitrende stener på? Og settet vårt med to elgitarer og en forsterker Anonymous poster hash: 41186...453 [/acrony
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #36 Skrevet 28. november 2014 Dette står alltid på ønskelista: tovede tøffler av mamma. Deler til servicet vi samler på. Kule pepperkakeform. Kul juletrepynt (vi liker nemlig litt anderledes pynt på juletreet, så jo rarere jo bedre. Alle som kjenner oss vet hva vi mener, og får innimellom slikt. ) Smykker, allerhelst øredobber (jeg har nok veldig mange flere enn folk flest, og har utrolig mange forskjellige. Alt passer inen eller annen sammenheng, men ting som er dyre passer ikke like bra, da må jeg jo være forsiktig) Hjemmelagede gaver. Miksmaster Flere av noen glass vi har (noen billige glass, så ikke dyre.) Bestikk Også står det noe verktøy på lista mi, men gidder ikke reise meg for å finne ut hva. Anonymous poster hash: 3bffd...8b3 Du ville kanskje likt vår julekule formet som en colaboks med glitrende stener på? Og settet vårt med to elgitarer og en forsterker Anonymous poster hash: 41186...453 [/acrony Ingenting sier jul som en bitteliten forsterker med glitter og tråd i altså. :nikker: Anonymous poster hash: 41186...453
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #37 Skrevet 28. november 2014 Positiv graviditetstest!!!! Anonymous poster hash: 9c3e8...6f8
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #38 Skrevet 28. november 2014 Rettetang fra frisøren, kommode til gangen, en lampe, bilder til å ha i stua, kremer fra mary kay. Bl.a Anonymous poster hash: 2a93c...9a8
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 28. november 2014 #39 Skrevet 28. november 2014 -Skikkelig rettetang -parkas -gavekort -grå tv-benk og overhylle fra Liatorp Ikea -fine rammer
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. november 2014 #40 Skrevet 29. november 2014 Gavekort fra ikea Vintersko Kåpe Deler til finservise og juleservise Penger Gavekort til frisøren Reise Klær Liten gryte Og de høyere ønsker er å bli frisk, kanskje slank i samme slengen At barna, spesielt lillebror slipper smerter.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 29. november 2014 #41 Skrevet 29. november 2014 En bukse. Det har akkurat gått hull i min siste dongeribukse. Ingen penger til å kjøpe ny. Anonymous poster hash: 4ecc2...2e0 Vr så snill, send en melding i innboksen min. Du skal få ny bukse til jul. Trenger størrelse, evt.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #42 Skrevet 29. november 2014 En bukse. Det har akkurat gått hull i min siste dongeribukse. Ingen penger til å kjøpe ny. Anonymous poster hash: 4ecc2...2e0 Vr så snill, send en melding i innboksen min. Du skal få ny bukse til jul. Trenger størrelse, evt. Takk, for sånne mennesker som deg. Håper du fikk svar i innboksen og at mottakeren får en fin jul med ny bukse. Og god jul til deg og, Poirot! Anonymous poster hash: 8b796...592
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #43 Skrevet 29. november 2014 Rovdyret av Jan Erik Fjell Den 13. disippel av Tom Egeland Holmegaard lykt Sånn fleksibelt bord å ha på sofakanten Ting til serviset vårt Møbler til nye huset (allerede fått av foreldrene våre) Globus med lys En rolig feiring det vi koser oss glugg ihjel med god mat, godt drikke og godt selskap (jobber med meg selv, har svigermor litt oppi halsen for øyeblikket pga diverse idiotiske utsagn) Anonymous poster hash: 2aa42...932
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #44 Skrevet 29. november 2014 Normalt står følgende på listen: Votter Lue Ullundertøy Matgaver (hjemmelagde lefser o.l) I år har jeg tilføyd: Varmekjeledress (til fjøset) Hørselsvern med radio Anonymous poster hash: 98f7d...e09
scarecrow2011 Skrevet 29. november 2014 #45 Skrevet 29. november 2014 Nye klær, de gamle henger på meg etter vekttap! Deler til et bestikk jeg samler på. En barnefri dag.
Gjest lillehi Skrevet 29. november 2014 #46 Skrevet 29. november 2014 (endret) Gavekort på matbutikk Gavekort generelt Truser Sokker Kubbelys God sjokolade Te😃 Endret 29. november 2014 av lillehi
LittLykkelig Skrevet 29. november 2014 #47 Skrevet 29. november 2014 Treningsklær, øredobber og armbånd fra secrets by b, willow tree figurer, mummikopper og dior øyeskyggesett i brunt.. Trenger egentlig ingenting, så alle julegaver er bonus.
Skylander Skrevet 29. november 2014 #48 Skrevet 29. november 2014 Gode år fremover for sønnen min å varme sokker er det eneste jeg ønsker meg
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. november 2014 #50 Skrevet 29. november 2014 Et år uten sykdom og en helg på hotell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå