Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Jeg trenger tips til rødvin. Det skal ikke serveres til mat, kun snacks. Finnes det en rødvin som er god på smak, litt "søt" om dere skjønner. Ikke være av den dyreste. Kanskje 150 kr der omkring. Er det bedre at det er lite garvesyre? Anonymous poster hash: 7b57f...3ca
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Pinnevin er veldig god synes jeg. Den heter Cantine Zaccagnini. Men den går under navnet pinnevin fordi flaska er pynta med en pinne Anonymous poster hash: 618c5...33d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå