Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Jeg er hjemme alene for tiden og synes det er kjekt å ha noe å følge med på om kveldene når barna er i seng:) Dem jeg har sett er: Walking dead game of thrones breaking bad prison break weeds sons of anarchy suits vampire diaries orange is the new black person of interest homeland Prøvde meg på the wire og strike back men falt av tidlig. Noen gode forslag? Anonymous poster hash: 4cd28...797
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Lost Anonymous poster hash: e2693...550
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 Supernatural, Dr Who og Grimm er mine favoritter. Anonymous poster hash: 2e5a9...a28
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Modern family Private practice New girl Baby daddy Pretty little liars Prison breake Mom Shameless Anonymous poster hash: 714a5...d9f
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #5 Skrevet 28. november 2014 Criminal minds Lost Anonymous poster hash: 87f35...9c0
Bustetroll Skrevet 28. november 2014 #6 Skrevet 28. november 2014 Kan anbefale orphan black. Begynte på den, sett 1,5 sesong. Falt litt ut da jeg er mest vant med å se dramaserier ala frustrerte fruer og one tree hill (som jeg forøvrig elsker over alt i verden og anbefaler, men virker ikke som det er din stil )og denne serien ble litt for mye å følge med på for meg. Jeg er sånn som ikke klarer å sitte klistra til skjermen, så serier med mye detaljer og mye å holde styr på er ikke noe for meg. Men det jeg har sett var bra!
Preggie Skrevet 28. november 2014 #8 Skrevet 28. november 2014 Kan anbefale orphan black. Begynte på den, sett 1,5 sesong. Falt litt ut da jeg er mest vant med å se dramaserier ala frustrerte fruer og one tree hill (som jeg forøvrig elsker over alt i verden og anbefaler, men virker ikke som det er din stil ) og denne serien ble litt for mye å følge med på for meg. Jeg er sånn som ikke klarer å sitte klistra til skjermen, så serier med mye detaljer og mye å holde styr på er ikke noe for meg. Men det jeg har sett var bra! Jeg er midt i Orphan black, sesong to. Synes den er kjempespennende, og anbefaler!! ..og har du sett house of cards?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #9 Skrevet 28. november 2014 The killing!!!!! Kjeeeeeeempespennende 😀😀 Anonymous poster hash: cf0ba...3e4
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #10 Skrevet 28. november 2014 Elementary Anonymous poster hash: b71e8...a89
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #12 Skrevet 28. november 2014 Dexter. MEN - du må se en del episoder før du plutselig blir hektet. Til å begynne med likte jeg ikke hovedpersonen, men innen 1. sesong er over, var jeg nesten blitt litt glad i han Anonymous poster hash: 262bd...180
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #13 Skrevet 28. november 2014 Jeg glemte å skrive ned dexter, men den har jeg sett og digga morderen etter noen få episoder;) Anonymous poster hash: 4cd28...797
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #14 Skrevet 28. november 2014 Mad Men Anonymous poster hash: 6caaa...2bc
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #15 Skrevet 28. november 2014 Jeg glemte å skrive ned dexter, men den har jeg sett og digga morderen etter noen få episoder;) Anonymous poster hash: 4cd28...797 Drit. Ellers hadde du jo hatt noe å glede deg til. Da foreslår jeg New Girl og Modern Family. Anonymous poster hash: 262bd...180
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #16 Skrevet 28. november 2014 The originals. En avstikker fra the vampires diaries, men syns denne er mye bedre enn tvd for tiden. Klaus og gjengen er med. Anonymous poster hash: e4136...19c
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #17 Skrevet 28. november 2014 The originals. En avstikker fra the vampires diaries, men syns denne er mye bedre enn tvd for tiden. Klaus og gjengen er med. Anonymous poster hash: e4136...19c Åh Klaus ❤️ Hot hot! Anonymous poster hash: cf0ba...3e4
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #18 Skrevet 28. november 2014 Takk for tips dere, går for the originals nå først:) Problemet med gode serier er at dem er så avhengighetsskapende Anonymous poster hash: 4cd28...797
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #20 Skrevet 28. november 2014 The Blacklist, Sleepy Hollow, House of cards, Line of duty, The Fall Anonymous poster hash: 25b90...4dd
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #21 Skrevet 28. november 2014 The Knick. Utrolig bra!! Vi så alle på bare noen dager. Anonymous poster hash: bde5b...a79
*SommerFrisk* Skrevet 28. november 2014 #22 Skrevet 28. november 2014 Orphan black!!!! Og - penny dreadful! Guri, de beste seriene jeg har sett! Bortsett fra frustrerte. Haha ingenting slår den
Bustetroll Skrevet 28. november 2014 #23 Skrevet 28. november 2014 Kan anbefale orphan black. Begynte på den, sett 1,5 sesong. Falt litt ut da jeg er mest vant med å se dramaserier ala frustrerte fruer og one tree hill (som jeg forøvrig elsker over alt i verden og anbefaler, men virker ikke som det er din stil ) og denne serien ble litt for mye å følge med på for meg. Jeg er sånn som ikke klarer å sitte klistra til skjermen, så serier med mye detaljer og mye å holde styr på er ikke noe for meg. Men det jeg har sett var bra! Jeg er midt i Orphan black, sesong to. Synes den er kjempespennende, og anbefaler!! ..og har du sett house of cards? Nei jeg er egentlig ikke fan av den type serier. Jeg ser som sagt mest på drama/jenteserier. Jeg blir fort hekta på ting da, så er mange filmer og serier jeg tenker at jeg ikke liker, som jeg faktisk elsker. Men jeg gidder liksom ikke begynne å se noe jeg ikke tror jeg vil like, selv om jeg sikkert vil like det når jeg først begynner Men jeg likte orphan black, og jeg vil nok fortsette å se, men jeg er ikke hekta akkurat.. Andre serier jeg har sett ser jeg gjerne 5-7 episoder om dagen, men med ob ble det mindre og mindre, og nå har jeg ikke sett på 1 mnd... Det fordi det ble for mange detaljer. Jeg droppa teksting på sesong to, og selv om jeg forstår engelsk, så er teksting greit å ha når det er så mye detaljer som det er i den serien. Det ble for mye å holde styr på rett og slett.
Blondzilla Skrevet 28. november 2014 #24 Skrevet 28. november 2014 Pretty Little Liars Helt utrolig adfictive serie! Nashville mistresses scandal Friday night lights Mad men The masters of sex Devious maids The good wife True detective The L word
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #25 Skrevet 28. november 2014 Salem The Tudors Black Books Sherlock The Returned 666 Park Avenue Peep Show Anonymous poster hash: ec77a...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå