Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Når en bruker her inne er aktiv, bruker nick og sier hva hun mener, får ALLTID den brukeren masse pes. Hvorfor er det slik? Tåler vi ikke at folk gjør ting annerledes enn oss selv? I tillegg er det alltid en gjeng - som gjerne er uenige om alt mulig annet - som enes om å 'sette denne brukeren på plass' og fortelle at hun er en dårlig mor på alle tenkelige måter. Det er så gjennomskuelig at det blir latterlig - ta henne der det forhåpentligvis smerter mest, på morsrollen. Dermed blir alle så bastante og opptatt med å forsvare seg selv. All ydmykhet forsvinner, fordi det blir risikabelt å vise seg usikker på noe. Utrolig trist! Og jeg blir sint og oppgitt når vi her inne oppfyller klisjeen om at kvinner er kvinner verst. Smålig, er det! Anonymous poster hash: 2be28...5fa
Marriet Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 er det ikke det som kalles mobbing? Peker ut en og går til systematisk angrep på vedkommende.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 Fordi det dessverre ikke er noe som stopper mobbing at man er såkalt voksen...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Jeg vet ikke om jeg vil kalle det mobbing, det har et annet aspekt ved seg også. Det er ønske om å trykke ned andres måte å være på (og det dreier seg ofte om småting), og finne alle de mest sårende måtene å "ta" dem på. Klassikerne er "du er stygg", "du er dum", "det er synd på barna dine", "du er en dårlig mor/et dårlig menneske" osv - i alle (og veldig grove) varianter. Menn nethetser kvinner på det groveste, og i stedet for å støtte hverandre gjør vi faen meg det samme! Anonymous poster hash: 2be28...5fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå