Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Min mann og jeg har julebord på hver vår jobb på samme dag. Jeg er i permisjon og minsten er bare to mnd, så barnepiken er uaktuelt. På jobben til mannen måtte de melde seg på og betale en ganske stor egenandel lenge før min jobb anonserte vår dato. Så da må jo jeg melde pass. I dag hadde vi svigemor på besøk som lurtepå om vi skulle på julebord. Vi forklarer situasjonen. Hun sier at nå må det da virkelig være Anettes (meg) tur til å gå ut. Mannen forklarer en gang til i forhold til pengene han har betalt hvorpå hun spør hvor mye det er snakk om. Hun finner frem 1000 kr og sier: " sånn,, da slipper du å tape de pengene" Himmel og hav nå skal jeg faktisk ut og kose meg neste uke. Jeg ammer ikke (pumper og gir på flaske), så det kommer til å gå strålende. Hurra for svigemor!! Anonymous poster hash: 69800...9c2
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Herlig å lese et "hurra for svigermor" innlegg her inne ☺ Kos deg masse på julebord Anonymous poster hash: 85bea...8ad
Elsa_Arendelle Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 Godt å høre at det finnes sånne og! Kos deg!!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #6 Skrevet 28. november 2014 Kuleste! Dette kunne min svigermor også lett funnet på Anonymous poster hash: 9debb...3ba
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #7 Skrevet 28. november 2014 Så bra, kos deg 😄 Anonymous poster hash: c0ff4...ecb
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #8 Skrevet 28. november 2014 Så moro! Sånt kunne min svigermor også gjort:) Helsig du er! Anonymous poster hash: bcccc...b35
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #9 Skrevet 28. november 2014 Min mann og jeg har julebord på hver vår jobb på samme dag. Jeg er i permisjon og minsten er bare to mnd, så barnepiken er uaktuelt. På jobben til mannen måtte de melde seg på og betale en ganske stor egenandel lenge før min jobb anonserte vår dato. Så da må jo jeg melde pass. I dag hadde vi svigemor på besøk som lurtepå om vi skulle på julebord. Vi forklarer situasjonen. Hun sier at nå må det da virkelig være Anettes (meg) tur til å gå ut. Mannen forklarer en gang til i forhold til pengene han har betalt hvorpå hun spør hvor mye det er snakk om. Hun finner frem 1000 kr og sier: " sånn,, da slipper du å tape de pengene" Himmel og hav nå skal jeg faktisk ut og kose meg neste uke. Jeg ammer ikke (pumper og gir på flaske), så det kommer til å gå strålende. Hurra for svigemor!! Anonymous poster hash: 69800...9c2 Så koselig gjort! Nå er jeg av den mening at det ikke hadde vært noe problem (for ungen) å fått pass slik at dere kunne dratt begge to, men det var ikke poenget her... I tillegg synes jeg det var veldig fint gjort av mannen din å la deg dra! Anonymous poster hash: be199...e3d
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #10 Skrevet 28. november 2014 Herlig svigermor! Kos deg! ;D Anonymous poster hash: feb04...ecb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå