Gå til innhold

Nissan Leaf-eiere:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man plass til barnevogn i bagasjerommet? Understellet, mener jeg. Bagen kan jeg ha inne i kupeen.

Anonymous poster hash: a63d0...e02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke testa, men kan ikke skjønne at det skal være noe problem. Er grei str på bagsjerommet, tipper du til og med får plass til baggen......fra noen vogntyper iallfall.

Skrevet

Like romslig som i en annen småbil (eks. golf e.l.). Går nok greit med vogna

Anonymous poster hash: 575b1...9b2
Skrevet

Ok, så man får plass til barnevogn i en Golf også? Jeg har alltid hatt stasjonsvogn, så er helt blank. Men godt å høre, jeg ønsker meg en Leaf!

Skrevet

Ok, så man får plass til barnevogn i en Golf også? Jeg har alltid hatt stasjonsvogn, så er helt blank. Men godt å høre, jeg ønsker meg en Leaf!

Ønsker du deg virkelig en så stygg bil?

Anonymous poster hash: f1c99...b96

Skrevet

Ja det får man. Ikke noe problem :)

Skrevet

Takk for svar!

Skrevet

Like romslig som i en annen småbil (eks. golf e.l.). Går nok greit med vognaAnonymous poster hash: 575b1...9b2

Ok, så man får plass til barnevogn i en Golf også? Jeg har alltid hatt stasjonsvogn, så er helt blank. Men godt å høre, jeg ønsker meg en Leaf!Anonymous poster hash: a63d0...e02

Ønsker du deg virkelig en så stygg bil? Anonymous poster hash: f1c99...b96

Smaken er som baken, jeg synes Leaf er veldig søt jeg.

......og helt fantastisk å kjøre

Skrevet

Like romslig som i en annen småbil (eks. golf e.l.). Går nok greit med vognaAnonymous poster hash: 575b1...9b2

Ok, så man får plass til barnevogn i en Golf også? Jeg har alltid hatt stasjonsvogn, så er helt blank. Men godt å høre, jeg ønsker meg en Leaf!Anonymous poster hash: a63d0...e02

Smaken er som baken, jeg synes Leaf er veldig søt jeg.

......og helt fantastisk å kjøre

Jeg lurer på hva slags biler dere som snakker om kjøreopplevelse har kjørt tidligere, når dere sier at Leaf er god å kjøre... 1500 kg og en liten mopedmotor på strøm? 

Når det kommer en el-bil med vettug størrelse, vettug motorkraft og med karosseri der man slipper å sitte på bakken, da begynner det å nærme seg interessant. 

Anonymous poster hash: f1c99...b96

Skrevet

Måtte ta av to av hjulene, men fikk Simo Kombi inni der. Uten babybagen, men kalesje på.

Anonymous poster hash: d10e3...c64

Skrevet

Smaken er som baken, jeg synes Leaf er veldig søt jeg.......og helt fantastisk å kjøre

Jeg lurer på hva slags biler dere som snakker om kjøreopplevelse har kjørt tidligere, når dere sier at Leaf er god å kjøre... 1500 kg og en liten mopedmotor på strøm?  Når det kommer en el-bil med vettug størrelse, vettug motorkraft og med karosseri der man slipper å sitte på bakken, da begynner det å nærme seg interessant.  Anonymous poster hash: f1c99...b96

Leaf er liten, kjapp og utrolig god.

Har du testet en skikkelig selv?

Selvfølgelig finnes det nok bedre biler, jeg har ikke prøvd alle. Men den er så utrolig behagelig at den uten tvil er min favoritt blant alle jeg har kjørt i mine 17 år med førerkort.

Skrevet

Har den gamle utgaven med "boksen" i bagasjerommet, 2013 og 2014 har enda bedre plass enn 2012 som jeg har.

Får plass til tfk twinner twist med en bag og en sportsdel, eller to sportsdeler.

Får også plass til emmaljunga edge duo sport hvis du løfter av sportsdelen og legger den oppå understellet. Får plass til baggen men da må du vite akkurat hvordan den skal ligge.

Anonymous poster hash: 6c73e...0c8

Skrevet

Min er "gammel" da, kjøpte i starten av 2012, men jeg må ta av hjulene på min city cross for å få plass i bagasjen.

Anonymous poster hash: 8bf5f...1ab

Skrevet

Jeg har 2012-modell og får plass til vogn :)

Leaf er en fantastisk bil, selv mannen som egentlig sverger til tysk kvalitetsbil måtte innrømme det!

Byttet ute en BMW mot en leaf og har aldri angret!

Anonymous poster hash: 470a7...73a

Skrevet

Min er "gammel" da, kjøpte i starten av 2012, men jeg må ta av hjulene på min city cross for å få plass i bagasjen.

Anonymous poster hash: 8bf5f...1ab

Emmaljunga edge duo er mye større enn cc og jeg må ikke ta av hjulene. Hvordan stabler du? Jeg tar sportsdelen av og legger understellet på høykant, så legger jeg sportsdelen "foran" understellet

Anonymous poster hash: 6c73e...0c8

Skrevet

Smaken er som baken, jeg synes Leaf er veldig søt jeg.......og helt fantastisk å kjøre
Jeg lurer på hva slags biler dere som snakker om kjøreopplevelse har kjørt tidligere, når dere sier at Leaf er god å kjøre... 1500 kg og en liten mopedmotor på strøm?  Når det kommer en el-bil med vettug størrelse, vettug motorkraft og med karosseri der man slipper å sitte på bakken, da begynner det å nærme seg interessant.  Anonymous poster hash: f1c99...b96

Leaf er liten, kjapp og utrolig god.

Har du testet en skikkelig selv?

Selvfølgelig finnes det nok bedre biler, jeg har ikke prøvd alle. Men den er så utrolig behagelig at den uten tvil er min favoritt blant alle jeg har kjørt i mine 17 år med førerkort.

Åh, jeg gleder meg sånn til vi får vår splitter nye 2015 modell !!!!

Anonymous poster hash: 7be29...752

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...