Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Jenta mi på 3 år fortalte i dag at hun og en annen jente hadde puttet stein i nesen i batnehagen for noen dager siden. Jeg spurte hvor steinen var nå. Da sa hun at den fortsatt var inni nesen. Hun viste at steinen var ca på størrelse med et lite maiskorn. Vi ser ingenting i nesen. Hun er litt snørrete og det piper litt fra nesen hennes. Hva gjør vi nå? Anonymous poster hash: c3864...8cc
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Jeg ville tatt henne på legevakten. Hadde et familiemedlem som stadig puttet ting i nesa da han var liten. Da var det legevakten for å få dem ut igjen. Anonymous poster hash: 7fe1e...237
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Vi ser ingenting når vi kikker inn i nesen. Kan den legge seg langt inn? Hun var plutselig usikker på om den hadde kommet ut eller ikke. Vanskelig å vite hva som er sant når 3-åringen forteller. Hi Anonymous poster hash: c3864...8cc
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Dra til legevakten. Kommer ikke steinen ut, enten via nesen eller svelget så må hun få hjelp til å få den ut. Alle mine har puttet ting i nesa og det meste har forsvunnet bak i svelget, men dere må ta henne til en sjekk. Anonymous poster hash: 48d9f...035
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Hvis dere tror hun går med noe i nesa, men ikke plages med det ville jeg ventet til mandag og dratt innom fastlegen. Anonymous poster hash: 554ec...8b7
Major HotLips Houlihan Skrevet 29. november 2014 #6 Skrevet 29. november 2014 Legg din munn over hennes munn, hold for det andre neseboret og blås hardt. Kommer den ikke ut da så ville jeg dratt til legen.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #7 Skrevet 29. november 2014 Ville ikke hørt på det siste rådet! Er faktisk farlig å bedrive hard blåsing eller blåsing generelt i kroppen til et lite barn hvis man ikke vet hva man holder på m*rystet*.. Er det stein eller andre ting i nesa så burde de få hjelp av LEGE. Anonymous poster hash: 5039b...0db
scarecrow2011 Skrevet 29. november 2014 #8 Skrevet 29. november 2014 Ta en tur til legevakten. Det kan godt være ting i nesen til unger du ikke ser. Vi ble sendt videre til Haukeland en gang pga det. Legen hadde ikke redskaper til å få det ut, det lå så langt bak. Her var det snakk om at det måtte brukes slangekamera for å lokalisere!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #9 Skrevet 29. november 2014 Hvis hun er snørrete tviler jeg på at den steinen kan ha kommet langt opp. Den har nok kommer ut igjen. Hun har sikkert ikke tenkt over at den falt ut igjen p Anonymous poster hash: 0c5e6...aa2
spretten Skrevet 29. november 2014 #10 Skrevet 29. november 2014 Yngstemann her puttet en Stein i nesen en gang, da så vi den langt inni der og han blødde ganske kraftig neseblod. Vil tro at du hadde sett noe hvis hun fortsatt hadde den oppi der, men det er jo ikke sikkert. Ta en tlf til legevakten og hør hva de sier! Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå