Gå til innhold

Høyres katastrofemåling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er dere ikke opptatt av politikk. Er det bare hjerte og smerte som fenger?

Anonymous poster hash: 26152...f4d

Skrevet

Jeg håper meningsmålingen er et bilde av hvordan valgresultatet blir neste gang. Jeg synes ikke de gjør en god jobb, og Frp skulle aldri sittet ved makten.

Jeg har for såvidt ikke fått det verre, men nå går det nesten ikke an å få det verre en det jeg har det for tiden, så det er ingen målestokk ;)

Anonymous poster hash: 2c786...329
Skrevet

Når man inngår ekteskap med klovnen er det vanskelig å vinne

Anonymous poster hash: 9d049...dd9
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Dette er nøyaktig som forventet. 

Men litt for mange av det norske folk måtte få se hvor ille blå-blått styre ble før de trodde det. Det hjalp ikke at de hadde fått seg det grundig fortalt på forhånd. 

Skrevet

Vi får det bedre økonomisk sett, men jeg stemte ikke på denne regjeringen. Og håper ikke de får sitte mer enn 4 år.

Anonymous poster hash: e7342...6b7

Skrevet

Jeg har personlig fått det bedre etter at Høyre kom til makten, da jeg økonomisk sett er i en situasjon hvor en høyrepolitikk er bra for min økonomi. Likevel stemmer jeg ikke Høyre, men AP, fordi jeg mener at en sosialistisk politikk er det beste for samfunnet uavhengig av hva som er bra for min økonomi. 

Anonymous poster hash: f8fc1...0c8
Gjest Antarctica
Skrevet

Vi har fått det vi stemte på. Og fra mitt ståsted var det en katastrofe for alle, allerede samme kveld som Siv blamerte seg med "Morna Jens"-stuntet sitt.

At det har vippet over til å bli katastrofe for Høyre også var ikke et minutt for tidlig.

Skrevet

Jeg stemte H og gjør nok det neste gang også. Føler ikke vi har sett så mye enda. Holder jo enda på med AP sine stunt. Neste år, da skal jeg uttale meg litt mere.

Anonymous poster hash: d8881...8fe

Skrevet

Vi er jo avhengig av et bærekraftig samfunn i framtiden. Kan Ikkje BARE tenke på velferdsgoder.

Skrevet

Ap har godt av å være i opposisjon noen år, akkurat nå ser vi en panikk reaksjon på upopulære avgjørelser og klossete samarbeidsløsninger. Jeg er spent på hva målingene sier om et år eller 2 jeg.

Skrevet

Det er aldri populært å sitte i regjering... Det koster stemmer. 

Skrevet

Men litt for mange av det norske folk måtte få se hvor ille blå-blått styre ble før de trodde det. Det hjalp ikke at de hadde fått seg det grundig fortalt på forhånd.

Hva er det egentlig regjeringen har gjort som er så ille?

Anonymous poster hash: 7eb2b...08c

Skrevet

Hva er det egentlig regjeringen har gjort som er så ille?

Anonymous poster hash: 7eb2b...08c

Signerer

Anonymous poster hash: d8881...8fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...