Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Jeg fikk fotobok i posten i dag, skulle være julegave til ungene og mannen, bilder fra ferien vår. Men jeg er så misfornøyd. Bilende er kjempe små, så nesten hele siden står helt tom, og på den ene siden er det ikke noe bilde, den er bare helt blank. Jeg tok og valgte slik at bildene automatisk kom inn på alle sidene, så ikke jeg som har glemt å legge bilde der. La ikke merke til det når jeg så gjennom boken på nettet heller, det er liksom en side midt i boka. Boka er overhodet ikke noe fin og jeg angrer veldig. Har brukt 600 kroner på den! Men det er vell ikke mulig å angre på fotobøker? Noen som har gjort det? Fulgte ikke med noe angreskjema eller noe, og det pleier det jo om man kan sende tilbake. Anonymous poster hash: d13fc...488
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Se gjennom bestillingen din på nett. Dersom det er forskjell på den og resultatet ville jeg ha sendt en mail, da er det jo noe feil med produktet. Om det er du som ikke har gjort jobben med å se nøye igjennom før du bestiller stiller du nok svakere, men om de er greie får du kanskje angre likevel😊
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 Da må ringe eller skrive til leverandør av boken og forklare saken. Antageligvis vil du få en ny en der alt er som det skal, det gjorde værtfall jeg når jeg fikk en fotobok der ene bildet ikke traff "rammen" skikkelig. Anonymous poster hash: d951b...693
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Ja det er nok bare jeg som ikke har vært oppmerskom på det når jeg bestilte. Så jeg har vell egentlig ingenting å klage på. Bare veldig irriterende, har ikke lyst til å gi bort en fotobok som ikke er noe fin! For stor størrelse bestilte jeg også, men det er bare min egen feil da Anonymous poster hash: d13fc...488
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #5 Skrevet 28. november 2014 Ja det er nok bare jeg som ikke har vært oppmerskom på det når jeg bestilte. Så jeg har vell egentlig ingenting å klage på. Bare veldig irriterende, har ikke lyst til å gi bort en fotobok som ikke er noe fin! For stor størrelse bestilte jeg også, men det er bare min egen feil da Anonymous poster hash: d13fc...488 Synes det er rart at du var fornøyd før du sendte den inn -og så blir resultatet slikt. Men ring og klag! Anonymous poster hash: d5297...076
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 28. november 2014 #6 Skrevet 28. november 2014 Det spørs jo om du tok den tid til å se gjennom ordren før du godkjente den.. Om du bare tok autoinnfyllibg og ikke kikket etter at det så ok ut, så stiller du nok svakt. Men så du gjennom og godkjente og resultatet avviker fra det du godkjente ville jeg gitt lyd fra meg ja
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #7 Skrevet 28. november 2014 Kommer an på betingelsene der du bestilte. Du har ikke angrerett gjennom loven når det er et produkt som er spesielt tilpasset deg og ikke kan selges til andre. Men noen butikker lar deg angre likevel. Hvis det er de som har gjort en feil så må de selvsagt ta produktet i retur uansett, men det høres jo ikke ut som du er helt sikker på det. Anonymous poster hash: 72f2e...a6b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #8 Skrevet 28. november 2014 Jeg har bestilt maaange fotobøker. Og aldri sett noen feil - foruten egne irriterende feil. Du valgte enkleste utvei, fotobokassistent, og mest sannsynlig har du oversett alt som irriterer deg i ettertid. Jeg ser over bøkene minst 10 ganger! For å være sikker på at det ikke er noe feil. Blir finere bøker for hver gang Anonymous poster hash: 414fc...ea4
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #9 Skrevet 28. november 2014 Kommer vel an på? Cewe fotobok har i alle fall tidligere hatt sånn 100 % fornøyd-garanti, hvor man kunne levere inn og få ny selv om feilen var din egen. Jeg gjorde det med bryllupsfotoboka vår til 1500 kr Anonymous poster hash: b908f...6db
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #10 Skrevet 28. november 2014 Der hvor vi bestiller legges bildene inn i boka automatisk, og det ser alltid helt på trynet ut. Tror de bruker en forhåndsbestemt mal, og så setter de inn bildene i rekkefølgen de er lastet opp i. Med andre ord ikke etter hva som ikke passer sammen, ikke med tanke på størrelse på bildene osv. Jeg går alltid over boka - mange ganger - og retter på bildene, flytter om, bytter ut osv, og så går jeg over en siste gang til slutt når alt er ferdig for å se at det blir ordentlig, slik som jeg hadde tenkt. Hadde jeg skullet la automatikken bestemme bildebøkene vi har laget vile de sett veldig rare ut... Anonymous poster hash: 08a28...9bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå