PrinsesseHengepupp Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Gikk gjennom fryseboksen i går, og målet er å klare oss med det som er der frem til jul. Har skrevet en lang liste over mesteparten, men har noen ting jeg trenger litt inspirasjon til å lage noe godt av: 800 gram lammekjøttdeig 500 gram fårikålkjøtt Store mengder bacon, både skivet og ternet 2 kg kyllinglår Kombinert med grønnsaker, ris, pasta, div brød osv + sauser+++, men helst ikke slik at vi må handle inn mer kjøtt da målet er tom fryseboks om tre uker. Inspire me!
Gjest Antarctica Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Lammekjøttdeigen er vel fin i moussaka?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 Lammekjøtttdeig i taco, til pasta med rød saus f.eks. Baconterningene kan du bruke i tacoen også, eller f.eks. i omelett. Jeg har aldri surret bacon på kylling før, men det blir sikkert veldig godt. Vi har samme greia (bortsett fra at vi kjøper inn fisk). Har en haug med elgkjøtt i ulike former. Anonymous poster hash: 353f1...e38
PrinsesseHengepupp Skrevet 28. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2014 Moussaka ja, lurt Kom på at jeg kan kjøpe dadler å surre med bacon, det er snadder det Har masse annet også, inkludert div fisk og karbonadedeig, viltkjøtt, ryper +++, men alt det har jeg en plan for. Frykter at vi må ha middagsselskap annenhver dag fremover siden det er begrenset hva vi i heimen klarer å sette til livs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå