Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Jeg mener at en hemmelig gruppe på face er hemmelig. Om du legger et innlegg eller kommenterer et bilde etc så er det kun medlemmene i gruppen som ser aktiviteten. Men diskuterer med en kollega hun mener at alle kan se hva som blir skrevet osv på lik linje som en åpen gruppe. Mulig jeg tar feil, men ? Anonymous poster hash: 6f54f...618
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 En hemmelig gruppe er hemmelig. Man må ha invitasjon for å bli medlem og den som styrer gruppa må akseptere deg som medlem, de som ikke er medlemmer kan ikke lese noen ting der. Jeg er med i flere hemmelige grupper, bl.a har vi kolleager på jobb en hemmelig gruppe sammen som vi bruker til jobbting. Går jeg inn på facebookprofilen til mannen min og søker opp gruppen får han ikke lest noen ting der. Anonymous poster hash: fbd47...089
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 En hemmelig gruppe kan vel ikke en gang søkes på. Hvis jeg har forstått det rett har vi flere grupper. offentlige lukkede hemmelige De offentlige gruppene er åpen for alle, de andre gruppene må man være medlem. Anonymous poster hash: dc12b...eb1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Takk! Det er det jeg mener jeg og. Jeg er med i to hemmelige grupper Og jeg mener det samme som dere. Har en kollega på jobb som mener at det ikke er hemmelig. Anonymous poster hash: 6f54f...618
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #5 Skrevet 28. november 2014 Men om du og Lise er med i samme gruppe, så kan du få opp på din vegg at Lise skrev ett innlegg i "Jobb 1".. men Kari som ikke er med i den gruppa, får ikke se det. Anonymous poster hash: 812b0...14d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå