Gå til innhold

Iphone 6 eller xperia z3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha meg ny telefon, men vet ikke helt hva jeg skal velge. Noen som vet fordeler/ulemper med de to? Ser på vg.no at xperia z3 får bedre på tester. Den har bedre kamera, batteritid og skjerm + den er vanntett, men så er liksom iphone en apple da. Noen meninger?

Anonymous poster hash: ca1cf...fdf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville helt klart valgt iPhone,men det er meg.

Er du glad i veldig mye ekstra stæsj og muligheter og du kommer til og bruke det kjøper du z3.

Gubben her har z2 største dritt telefonen han noen gang har hatt.slukker strøm og veldig avansert om du skal ha full utnytte.

iPhone er enkelt klassisk og kvalitet

Skrevet

Z2 vet jeg har hatt problemer med talekvaliteten, men dette er ordnet på z3 og z3 har jo dobbelt så lang batteritid som iphone så det er i alle fall ikke noe argument for iphone. Alt tilsier egentlig at z3 er det beste valget, men alikevell så føler jeg det er litt mer status med iphone. Men fortsatt veldig i tvil.

Anonymous poster hash: ca1cf...fdf
Skrevet

Jeg har aldri prøvd iphone, kjøpte sony z3 og er veldig fornøyd!!! Klar og fin skjerm, bra kamera, batteri 1,5-2 dager (og jeg bruker tlf mye). Den er litt stor, men den finnes i compact. For meg er det perfekt å ha den litt stor.. Skjermen er god å se klipp på. Klarer fint å skrive med den i en hånd. Den har masse kule effekter.. Spennende apper på.tlf. Redigerings program til bilder osv... Løp og kjøp

Anonymous poster hash: 6534d...53c

Skrevet

Styr unna apple! De låser deg fast, er oppskrytt og overpriset. 

Anonymous poster hash: 3e1fe...790

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...