Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Hvor modne er de? Det er flere jenter i klassa som er opptatt av diverse kjendisgutter og driver mye med det. De leker ikke så mye lenger osv. Syns det virker som om de er 4 år eldre enn det de er. Jenta mi er ikke slik. Hun virker barnslig i forhold og liker fortsatt å leke en del. Hvordan er deres jenter? Anonymous poster hash: 3358e...3e2
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Har en gutt i 3. Klasse. Han er som jenta di. Han leker fantasi leker, han pusser på og liker barnslige tv programmer og filmer. Han bryr seg katten i MGP jr, Ronaldinho, Mezzi og Brann, men han liker å spille fotball, men han liker også å gjerne da dikte opp nye spill. Jeg veksler mellom å bli oppgitt over de andre veslevoksne og bekymret for utviklingen hans. Anonymous poster hash: 38a1e...83c
Mandala Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 (endret) Jenta mi er som deres barn. Hun liker å leke og kan gjerne bli skitten. Det samme gjør søsknene som er opp til 12 år gamle. Jeg hadde syntes det var veldig leit om 3.klassingen allerede nå hadde sluttet å leke og heller brydde seg om kjendiser og sånt. Endret 27. november 2014 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Min jente er som din. Opptatt av å leke. Det er også de andre jentene i klassen. Anonymous poster hash: b17c7...162
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Har en sønn i 3. klasse. Han og kameratene "leker" ikke på den måten lenger og har ikke gjort det på lenge. De spiller fotball, innebandy og hockey. Samler på fotballkort, følger med på alt av premier league, Champions league, Tippeligaen, cupkamper osv. De har aldri interessert seg for Star Wars og andre type leker. De spiller spill som monopol, sjakk etc. Ellers driver de utelukkende med idrett, står på ski, snowboard, slalåm osv. De er glad i idol, MGP Jr og sånt da. I klassen virker det som om de er litt delt.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Jenta mi i 3 klasse liker best å være ute på rulleskjøyter og alt som heter fart spenning. Inne er det mest netflix, ipad, perle og danse/synge/musikk. Anonymous poster hash: 6be1e...504
Fandens Oldemor Skrevet 28. november 2014 #7 Skrevet 28. november 2014 Her begynte det å vokse fram en ukultur allerede i 2. klasse. Plutselig var alt barnslig. Noen begynte å kle seg veldig voksent, brukte sminke (!), ble opptatte av kjendiser osv. Min holdt på å bli revet med, men har heldigvis fortsatt med å være seg selv. Vil nesten si at hun er mer moden enn dem.
Morel Skrevet 28. november 2014 #8 Skrevet 28. november 2014 Fra min tid på skolen husker jeg godt at de mest guttegærne, anti-leke jentene ikke nødvendigvis var spesielt modne. Jeg synes det er uheldig å snakke slik om det til dem som holder på med annet. Man blir ikke mer voksen av å sminke seg eller ta på høye hæler.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #9 Skrevet 28. november 2014 Har ikke sett eller hørt at noen her er opptatt av kjendiser eller bruker sminke. Jenta mi leker, men leker ikke lengre så mye med bestemte leketing. Det er mer diktning av sanger og danser, fremføre dem, leke detektiv, lese bøker etc. Og masse sport (driver med tre idrettsgrener). Høyest på ønskelista til jul står gitar. Men vet også om en venninne som ønsker seg barbie-ting til jul. Det leker ikke jenta mi med lengre. Anonymous poster hash: d9c40...2fb
skinnfilla Skrevet 28. november 2014 #10 Skrevet 28. november 2014 Hun er begge deler. Hun elsker å leke med Lego friends, bamser, ol Hun er kreativ ,elsker å lage ting, perle, forskjellig hobbysett, male , spille gitar, synge og danse. Men hun syns også det er helt topp å sitte å høre musikk, kikke i storesøsters juliablad, Stelle håret og kle seg om med venninner. Ikke så veldig på sminke, men liker å pynte seg med mascara til fest Hun liker de som spiller i serier på nickelodeon, Icarly,Sam&Cat, Victorious, big time rush . Hun er en solstråle, full av energi og gode ideer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå