Gå til innhold

Hvem er faren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at dere kommer til å dømme meg nå, men here it goes:

Har hatt en fast sexpartner over ca 9 mnd. Hadde sist sex med han 12.11.14 - men den 15. og 17. Så hadde jeg sex med en annen. EL hadde jeg ca den 16.11.

Tok test i går og den viste sterkt positiv.

Hvem tror dere er faren?

Anonymous poster hash: cba06...536

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at dere kommer til å dømme meg nå, men here it goes:

Har hatt en fast sexpartner over ca 9 mnd. Hadde sist sex med han 12.11.14 - men den 15. og 17. Så hadde jeg sex med en annen. EL hadde jeg ca den 16.11.

Tok test i går og den viste sterkt positiv.

Hvem tror dere er faren?

Jeg tror nr 2.

Men det kan like godt være nr 1

Anonymous poster hash: 17bf8...727

Skrevet

Gjetter bare, men om du hadde sex 15. og 17. med han andre, og eggløsning den 16., altså midt imellom gangene med han andre, så setter jeg pengene mine på ham..

Anonymous poster hash: 5769a...f11

Skrevet

Nummer 2

Anonymous poster hash: f2776...67a

Skrevet

Klin umulig å si :/

Du må rett og slett ta en test når barnet er født.

Anonymous poster hash: 458f3...83c
Skrevet

Er du sikker på når du hadde eggløsning, tok du tester?

Du kan ikke være 100% sikker før du har tatt en dna-test, men om du vet med sikkerhet at du hadde eggløsning den 16. så er jo sannsynligheten størst for nr 2.

Anonymous poster hash: dd1a6...8e4
Skrevet (endret)

Umulig å si - sædcellene kan overleve i fem døgn der inne. Så lenge du ikke er sammen med den ene, er det vel ikke så mye å dømme, men du burde kanskje tenke litt på kjønnssykdommer.

Endret av Berta_78
Skrevet

Omg.

Anonymous poster hash: c64d4...a76
Skrevet

Nei, jeg vet ikke med sikkerhet at jeg hadde el den 16. men jeg hadde menstruasjon den 02.11, og jeg får alltid mens til samme dato hver måned..

Så jeg tar bare et gjennomsnitt på at jeg hadde el den 16..

Skrevet

...men du burde kanskje tenke litt på kjønnssykdommer.

Hvorfor går du ut fra at HI ikke har gjort det? Snikmoralisering kaller jeg slikt.

Anonymous poster hash: 7b4e4...ea8

Skrevet

Hvem du håper på da? 

Og sterk positiv etter 11 dager, er ikke det litt tidlig? :P Kanskje du er 1 mnd lenger på vei?:P

Skrevet (endret)

...men du burde kanskje tenke litt på kjønnssykdommer.

Hvorfor går du ut fra at HI ikke har gjort det? Snikmoralisering kaller jeg slikt.

Anonymous poster hash: 7b4e4...ea8

Fordi man ikke har brukt kondom når man tror noen kan ha gjort en gravid...? Og fordi man burde beskytte seg mår man har sex med flere og ikke er i fast forhold...? Det har jo ingenting med moral å gjøre, det er å passe på helsen sin. Endret av Berta_78
Skrevet

Gratulerer med baby i magen :) Var i samme situasjon for 7 år siden. Viste seg å være nr 2 som var faren.

Anonymous poster hash: cc229...c8f
Skrevet

Nummer 2

Anonymous poster hash: 3755d...b8a
Skrevet

Nei, jeg vet ikke med sikkerhet at jeg hadde el den 16. men jeg hadde menstruasjon den 02.11, og jeg får alltid mens til samme dato hver måned..

Så jeg tar bare et gjennomsnitt på at jeg hadde el den 16..

Jeg får alltid mens etter samme antall dager hver syklus, meeeeen har ikke eggløsning 14 dager før allikevel. Så det der er vanskelig å svare på dersom du ikke tok en eggløsningstest. Normalt sett skal du jo ha eggløsning 14 dager før mens, men jeg har det 7 dager før... så... kroppen finner på de finurligste ting...

Når det er sagt; hadde du el da du trodde vil jeg også si det er mest sannsynlig at nr 2 er far.

Anonymous poster hash: 7e30b...f92

Skrevet

Oi...

Anonymous poster hash: 42741...f01
Skrevet

Kjenner du på kroppen når du har el da HI?

Anonymous poster hash: 7e30b...f92
Skrevet

Dette er jo helt umulig å si! Kan like godt være nr 1 som nr 2. La oss si du hadde el sen 16. Men spermen fra nr 1 kan fint leve i 2 døgn. Med andre ord så har du hatt levende sedceller fra nr 1 inni deg, mens sedceller nr to kom. Hvem av sedcellene som befruktet er umulig å si.

Anonymous poster hash: df2a6...4ea

Skrevet

Jeg kjenner det ikke på kroppen når jeg har el.

Dette er to menn jeg kjenner godt, de har begge vært mine faste sexpartnere, men nr 2 har jeg ikke hatt sex med på et års tid.

Jeg kjenner begge mennene godt, og jeg stoler på at de tar vare på seg selv. Skulle jeg hatt sex med "fremmede", så hadde jeg valgt kondom.

Skrevet

Umulig å vite. Jeg anbefaler deg en DNA-test!

Og kanskje bedre prevensjon neste gang

Anonymous poster hash: 09a5b...25c

Skrevet

Men siden de ikke brukte kondom ville du bli gravid?

Anonymous poster hash: 3755d...b8a

Skrevet

Kanskje begge er faren?

Hvis du har sluppet to egg og begge er blitt befruktet kan dine toeggede tvillinger ha forskjellig far :)

Anonymous poster hash: b9e68...fe5

Skrevet

Jeg bruker p plaster. Så nei, jeg ville ikke bli gravid.

Skrevet

Det er vel så få dager i mellom at det er umulig å vite.. Men lykke til og håper du finner ut av det.

Anonymous poster hash: e8e47...935

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...