Gå til innhold

Mannen jeg dater har liten penis..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nei, jeg er ikke vid. Jeg gjør knipeøvelser annenhver dag, og jeg har aldri fått en klage.

Problemet mitt er at han jeg er ute med nå har en penis på ca 10-11 cm, også er den veldig, veldig tynn. Omkretsen er vel det største problemet..

Eksen min hadde ca 19 cm og ganske tykk. Kjenner at jeg savner følelsen av å bli fyllt opp skikkelig..

Synes det er så teit å henge seg opp i en slik ting, men allikevel..

Anonymous poster hash: aedcb...630

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt. Min eks hadde i følge han selv 15cm. Hjelper ikke det når den er så tynn som en wienerpølse. Hadde glemt litt at man faktisk skal kjenne at man har sex, til jeg ble sammen med min nåværende mann 😊

Anonymous poster hash: 10694...faa

Skrevet

Forstår tanken din, usikker hvor lang kjæresten min sin er ( 14 cm kanskje?), ikke tynn men har hatt større for å si det slik..

Her er det ikke noe problem allikevel da han er den første jeg har elsket og den aller BESTE sexpartneren jeg har hatt. Han er opptatt av at jeg skal nyte og er fantastisk i senga. Så tenker aldri over det at han er mindre enn mange andre jeg har ligget med. Av og til kan jeg kjenne han veldig dårlig, men jeg blir av og til veldig våt. Jeg er også trang og har aldri fått en klage.

Jeg tenker at det handler mer om hvordan kjæresten din er i senga eller str her, hvordan er han ellers da...kanskje han veier opp på andre måter?:)

Anonymous poster hash: 621ed...fa5
Skrevet

Synd å si det, men liten pikk er skikkelig turn-off.

Anonymous poster hash: 0cc6a...cdf
Skrevet

Da må finne ut om det er noe du kan leve med. Hvis ikke burde du kanskje la han gå

Det er jo mye annet enn penetrering som er godt. Går det kanskje ann å bruke leketøy eller finne stillinger som gjør det bedre?

Finn gode alternativer og lev med det, eller finn en annen mann:)

Anonymous poster hash: 68e66...115

Skrevet

Vi eier ikke seksuell kjemi. Han kysser hardt og "tørt", han er ikke flink med tungen og generelt dårlig på det seksuelle.

Men han er en fantastisk god mann, på alle andre måter. Prøver å overbevise meg selv om at jeg kan leve uten et godt sexliv, men jeg vet innerst inne at jeg ikke kan.

Har prøvd å hinte forsiktig om hva jeg liker, men han bare fortsetter med det han driver med. Hi

Skrevet

Og nei, jeg er ikke vid. Jeg gjør knipeøvelser annenhver dag, og jeg har aldri fått en klage.

Problemet mitt er at han jeg er ute med nå har en penis på ca 10-11 cm, også er den veldig, veldig tynn. Omkretsen er vel det største problemet..

Eksen min hadde ca 19 cm og ganske tykk. Kjenner at jeg savner følelsen av å bli fyllt opp skikkelig..

Synes det er så teit å henge seg opp i en slik ting, men allikevel..

Kan man gjøre knipeøvesler mens man er gravid!??!? Jeg visste faktisk ikke at man kan bli "trangere" av sånne øvelser!

Funke det?

Anonymous poster hash: d906a...5e1

Skrevet

Husk også at det tar litt tid å venne seg til det da :) Vagina er flink slik, den tilpasser seg partnere, mer enn mindre. Om du går fra en som er veldig tykk til veldig tynn så vil det nok være skuffende i starten, men det betyr ikke at det alltid vil være slik :)

Anonymous poster hash: 261c1...fdd
Skrevet

Vi eier ikke seksuell kjemi. Han kysser hardt og "tørt", han er ikke flink med tungen og generelt dårlig på det seksuelle.

Men han er en fantastisk god mann, på alle andre måter. Prøver å overbevise meg selv om at jeg kan leve uten et godt sexliv, men jeg vet innerst inne at jeg ikke kan.

Har prøvd å hinte forsiktig om hva jeg liker, men han bare fortsetter med det han driver med. Hi

Så lenge dere ikke har noen seksuell kjemi så er det trolig bedre å avslutte jo før jo heller siden du ikke kan leve uten et godt sexliv. Og jeg støtter deg.

Men ikke fortell årsaken til ham, si heller at du ikke føler nok for ham til å innlede et langvarig forhold.

Anonymous poster hash: f1227...1e8

Skrevet

Forstår deg godt.

For meg er sex en viktig del av nærheten i et forhold. Ikke like viktig for alle, men hvis det er det for deg og han heller ikke prøver å møte deg, forstår jeg godt om du vurderer å gå. Selv om han er snill og god...

Anonymous poster hash: 68e66...115

Skrevet

Sex er "limet" i et forhold.

Liten penis og manglende ferdigheter under dynen er trist.

Leketøy og oralsex er vel og bra, men for meg vil det aldri veie opp for en liten penis (små peniser er så ... små).

Skrevet

For meg ville ikke problemet vært en liten penis, det kan man jobbe rundt, men det at han ikke gidder å imøtekomme dine behov. 

Skrevet

Mye verre at dere ikke har seksuell kjemi...hvordan skal du kunne nyte sexen da? Da blir jo alt feil. Exen min hadde ganske liten penis, normal tykk da. Den fylte meg godt likevel og vi hadde veldig god kjemi og jeg har aldri hatt bedre sex uansett penisstørrelse. 

Anonymous poster hash: 65c1f...860
Skrevet

Da hadde jeg droppet han, hvis ikke kjemien er fantastisk så NYTER det ikke uansett!!!

Anonymous poster hash: 621ed...fa5

Skrevet

Om dere verken er på samme bølgelengde og snoppen ikke svarer til forventningene bør du kanskje tenke deg litt om..Jeg vet at for min del er sexdelen så viktig i et forhold at hadde ikke det funket, hadde jeg ikke klart å få det til å funke i det hele tatt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...