Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Potetgull og dip. Sjokolade i går. Smågodte dagen før. Kaker i helgen. Hver dag !! Hvordan slutte å småspuse? Hvordan??? Anonymous poster hash: a6838...466
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Enten så vil du ikke nok. Eller så spiser du feil i løpet av dagen slik at blodsukkeret ditt er i ubalanse slik at du på ettermiddag/kveld blir fysen. Er det nr en så må du gjøre noe med viljen. Er det nr to så må du endre kostholdet ditt. Anonymous poster hash: da8f5...6dd
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Ikke ha det du egentlig ikke vil spise i huset. Stå imot når du er på butikken, så er mye gjort! Anonymous poster hash: b0e2c...e23
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Slutt å kjøpe det inn. Anonymous poster hash: e7075...569
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Vil bare si at jeg kjenner meg igjen.. Har kommet i en ond sirkel nå med litt snop hver dag:/ Kake på mandag og tirsdag, noen stop og en pepperkake i går, en Meller i dag og nå vurderer jeg seriøst popcorn til håndballkampen.. Nå har jeg jo allerede "punga" det ene dekket, så.... Bah.. At det skal være så vanskelig! Anonymous poster hash: ed2c9...2ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå