Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Sånn virkelig midt i? Har gått litt rundt i gatene der i dag, og må si at det virker ganske marerittaktig å bo midt i et industri/varehus område. Hvor leker barna? Anonymous poster hash: e4088...923
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Bor ikke på Forus, men har venner som bor der. Tror ikke du helt har peiling på Forus hvis du tror at hele Forus er industri område. Er mange nydelige plasser på forus, som f.eks nede ved sjøen eller ovenfor travbanen. Forus har masse bedrifter og industri områder, men der de fleste bedriftene er finnes det så og si IKKE et eneste bolighus. Anonymous poster hash: c2535...6fc
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Bor ikke på Forus, men har venner som bor der. Tror ikke du helt har peiling på Forus hvis du tror at hele Forus er industri område. Er mange nydelige plasser på forus, som f.eks nede ved sjøen eller ovenfor travbanen. Forus har masse bedrifter og industri områder, men der de fleste bedriftene er finnes det så og si IKKE et eneste bolighus. Anonymous poster hash: c2535...6fc Jada, men jeg spesifisere jo at jeg mener midt i selve Forus. Jeg gikk fra IKEA og mot Stavanger, og såg mange privathus. Det er de jeg mener. Anonymous poster hash: e4088...923
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Du var nok på Forusmyra, der er det kun industri/butikker. Men bydelen Forus er mye større, og har vanlige boområder også. :-) Anonymous poster hash: d6c8d...c0b
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Bor ikke på Forus, men har venner som bor der. Tror ikke du helt har peiling på Forus hvis du tror at hele Forus er industri område. Er mange nydelige plasser på forus, som f.eks nede ved sjøen eller ovenfor travbanen. Forus har masse bedrifter og industri områder, men der de fleste bedriftene er finnes det så og si IKKE et eneste bolighus. Anonymous poster hash: c2535...6fc Jada, men jeg spesifisere jo at jeg mener midt i selve Forus. Jeg gikk fra IKEA og mot Stavanger, og såg mange privathus. Det er de jeg mener. Anonymous poster hash: e4088...923 Hvis du så mange privathus så var det ikke mange industri og bedrifter klemt inni der, som hun under sier..Forus er stort Anonymous poster hash: c2535...6fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå