Gå til innhold

dere unaturlige blonde


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med etterveksten? Hjemme eller frisør? Striper? Lystoner hele etterveksten?

 

Anonymous poster hash: bf05f...2a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helbleker og toner etterveksten hos frisør.

Dyrt, men får en pen blond farge som ikke ser gul og hjemmebleket ut.

 

Anonymous poster hash: 56c75...ae0

Skrevet

Striper ettervekst med frisør... Koster men det må til;)

 

Anonymous poster hash: 04294...1ef

Skrevet

Samme. Selvgjort er aldri velgjort når det kommer til bleking av hår.

 

Anonymous poster hash: 92fc8...4d7

Gjest flykræsj
Skrevet

Striper hos frisør. Temmelig dyrt da.. Har imidlertid sett stygge eksempler på hjemmebleking, så dette er en "nødvendig" utgift

Skrevet

Hva betaler dere og hvor lenge sitter dere i stolen?

Skrevet

Hva betaler dere og hvor lenge sitter dere i stolen?

Jeg bruker Nikita (Oslo). Pleier å stusse, bleke (ikke folie) og tone i kald farge, betaler 1500-1800, husker ikke helt.

 

Anonymous poster hash: 92fc8...4d7

Skrevet

Dere som striper til dyre priser, helstriper dere håret hver gang? Hvorfor?

Toppen og sidene er jo det viktigste (sånn irritasjonsmessig sett), og da er det jo billigere (det skal i såfall være det) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...