Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Hva gjør dere med etterveksten? Hjemme eller frisør? Striper? Lystoner hele etterveksten? Anonymous poster hash: bf05f...2a9
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Helbleker og toner etterveksten hos frisør. Dyrt, men får en pen blond farge som ikke ser gul og hjemmebleket ut. Anonymous poster hash: 56c75...ae0
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Striper ettervekst med frisør... Koster men det må til;) Anonymous poster hash: 04294...1ef
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Samme. Selvgjort er aldri velgjort når det kommer til bleking av hår. Anonymous poster hash: 92fc8...4d7
Gjest flykræsj Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Striper hos frisør. Temmelig dyrt da.. Har imidlertid sett stygge eksempler på hjemmebleking, så dette er en "nødvendig" utgift
>.< (^^^) Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Hva betaler dere og hvor lenge sitter dere i stolen?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 Hva betaler dere og hvor lenge sitter dere i stolen? Jeg bruker Nikita (Oslo). Pleier å stusse, bleke (ikke folie) og tone i kald farge, betaler 1500-1800, husker ikke helt. Anonymous poster hash: 92fc8...4d7
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 27. november 2014 #8 Skrevet 27. november 2014 Dere som striper til dyre priser, helstriper dere håret hver gang? Hvorfor? Toppen og sidene er jo det viktigste (sånn irritasjonsmessig sett), og da er det jo billigere (det skal i såfall være det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå