Gå til innhold

Er det frekt å spørre daten om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann en gang og snakker med han på telefon hver dag. Han har for tiden ikke jobb, sier at han jobbet seg nesten i hjel for en tid tilbake og har nå en pause. Jeg er livredd for at han skal være lik exen som var arbeidssky og lat. Eller at han er naver.. Er det da greit å spørre han hva han lever av? Han kan jo ha jobbet seg opp store summer før han tok denne jobbpausen.. Eller ikke.. Han sier at han nå har begynt å se seg om etter jobb igjen og at det ikke blir vanskelig siden han har mye erfaring innen hans felt og at han er ettertraktet på jobbmarkedet.. Hva kan jeg si/spørre om her? Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 76cf5...6c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde venta litt og så spurt hva han lever av. Vanskelig å si noe mer konkret, typ, antall timer tilbrakt sammen før spørsmålet må stilles. Må bare komme naturlig. Skjønner at du er stressa pga eksen, men det er lovlig tidlig å begynne å gnåle om økonomi etter én date ;)

Skrevet

Hva jobber han innen?

Jeg ville nok ventet noe med å spørre om økonomien, men ville heller ikke latt det gå så mye lenger enn dating før jeg viste mer om situasjonen.

Anonymous poster hash: 1ebe9...18a
Skrevet

Jobber innen salg.. Ja, jeg venter. Og i mellomtiden er jeg heller opptatt av å fortelle han om hvor godt jeg liker jobben min og hvor dårlig jeg liker at folk ikke har en plan på ting.. Altså at jeg ikke vil ha en kjæreste som slenger rundt uten mål og mening:p

hi

Anonymous poster hash: 76cf5...6c3

Skrevet

Jeg hadde spurt. Tenker at det er et naturlig spørsmål og jeg hadde ikke gidda å kaste bort tid på en som kanskje er arbeidssky og lat.

Anonymous poster hash: 61115...fb4

Skrevet

Bor han i Tromsø?

Anonymous poster hash: a72a1...e64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...