Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Flere som har hatt dette samtidig???? hvilke symptomer hadde du? Hva skyldes det? Jeg ammermed baby på 4 mnd, er veldig trøtt. Anonymous poster hash: bf05a...f94
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Du får i deg for lite næringsrik mat eller kroppen din sliter med å ta opp vitaminer fra maten. Dette er naturlig når du ammer. Trenger ikke å være hysterisk! Anonymous poster hash: 17bde...e36
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Får alt du trenger på apoteket, å legen sier vel hva du Bør gjøre Anonymous poster hash: b5131...dc5
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Kan grunnen være at jeg har måttet kutte ut alt av meieriprodukter pga allergi hos baby? Tar kalsium tab. Har også måttet kutte løk, brokkoli og rosenkål pga følsom mage hos baby. Men jeg spiser jo massevis av grønnsaker hver eneste dag, så skjønner det ikke! :-/ -hi Anonymous poster hash: bf05a...f94
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 B12 får du vel bare fra animalsk produkter? Du kan få injeksjoner hos legen eller ta tilskudd i tablett form. Det er ikke akutt men du kan bli trøtt, slapp, depressiv osv hvis du går med mangel lenge. Hadde det samme i svskapet. Flaut kan du bare kjøpe på apoteket selv, det er vannløselig. Ellers kan du spise B12 rik mat, bare Google det. Anonymous poster hash: fb169...a37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå