Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Har fått helt dilla på klementiner. De siste 5 dagene har jeg sikkert spist 10stk hver dag. Jeg er gravid i uke 32. Kan barnet få c vitamin sjokk eller noe? Anonymous poster hash: 322cd...334
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Dersom man får for mye c-vitaminer bare tisser man det ut igjen.Ikke noe farlig. Anonymous poster hash: af48a...ac8
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 C-vitaminer skal det godt gjøre å få for mye av. Men jeg ville vært nøye med å vaske hendene godt etter skrelling, da appelsiner og klementiner er blant verstingene når det kommer til sprøytemidler. Anonymous poster hash: f35c2...ab9
Nodisc Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Ei venninne fikk beskjed av legen å begrense appelsin-spisingen sin når hun var gravid, tror det var pga fruktsukkeret eller noe. Husker ikke hvor mye det var og vet ikke om det blir det samme med klementiner 😄
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 I tillegg til det nr 3 skriver så bør du tenke på blodsukkeret ditt. Så mange klementiner gir mye fruktsukker inn daglig. Anonymous poster hash: 0d9cd...d85
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Min bror ble født med c vitamin sjokk fordi mamma hadde spist for mange klementiner under svangerskapet. Legene advarte henne, men hun klarte ikke la være. Dette var i 1998, så jeg husker ikke om det var kritisk for broren min eller ikke, alt jeg husker er at han hadde en oransje aktig farge på kroppen, spesielt på fingertuppene. Jeg aner ikke hvor mange klementiner mamma spiste om dagen, men tror det var ca 10 stk om dagen i de to siste månedene før fødselen. Anonymous poster hash: 131a6...b3b
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 Og jeg har en søster som fikk nyrebekkenbenennelse i svangerskapet pga klementindilla. Uvi som ikke ble oppdaget og gikk opp i nyrebekkene. Anonymous poster hash: 37eaa...7c9
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #8 Skrevet 27. november 2014 Min bror ble født med c vitamin sjokk fordi mamma hadde spist for mange klementiner under svangerskapet. Legene advarte henne, men hun klarte ikke la være. Dette var i 1998, så jeg husker ikke om det var kritisk for broren min eller ikke, alt jeg husker er at han hadde en oransje aktig farge på kroppen, spesielt på fingertuppene. Jeg aner ikke hvor mange klementiner mamma spiste om dagen, men tror det var ca 10 stk om dagen i de to siste månedene før fødselen. Anonymous poster hash: 131a6...b3b LOL c vitamin sjokk er ikke mulig Anonymous poster hash: e1e9b...4df
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #9 Skrevet 27. november 2014 Min bror ble født med c vitamin sjokk fordi mamma hadde spist for mange klementiner under svangerskapet. Legene advarte henne, men hun klarte ikke la være. Dette var i 1998, så jeg husker ikke om det var kritisk for broren min eller ikke, alt jeg husker er at han hadde en oransje aktig farge på kroppen, spesielt på fingertuppene. Jeg aner ikke hvor mange klementiner mamma spiste om dagen, men tror det var ca 10 stk om dagen i de to siste månedene før fødselen. Anonymous poster hash: 131a6...b3b Sikker på at dette ikke var gulsot? 😉 Anonymous poster hash: 322cd...334
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #10 Skrevet 27. november 2014 Og jeg har en søster som fikk nyrebekkenbenennelse i svangerskapet pga klementindilla. Uvi som ikke ble oppdaget og gikk opp i nyrebekkene. Anonymous poster hash: 37eaa...7c9 hæ? får man uvi av klementiner..? Anonymous poster hash: 761d1...6b4
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #11 Skrevet 27. november 2014 Har fått helt dilla på klementiner. De siste 5 dagene har jeg sikkert spist 10stk hver dag. Jeg er gravid i uke 32. Kan barnet få c vitamin sjokk eller noe? Anonymous poster hash: 322cd...334 Satt å gomla i meg klementiner når jeg leste dette, og det verste må være er at jeg biter litt på de først for å få litt skall opp slik at jeg kan skrelle dem videre! Så leser jeg at andre skriver at man må være nøye med å vaske henda etter å ha skrellt de pga fare for bakterier osv. Passer jo bra å bli bekymret for meg nå som er gravid! Håhåhå! Shit sier jeg bare! Jeg pleier å spise opp til 12 stk dagen Anonymous poster hash: 34861...e1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå