Gå til innhold

Rosa farget utflod i dag...hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg hadde eggløsning for 4 dager siden (har ikke helt kontroll på den). Vi har hatt sex uten kondom  1 gang denne syklusen (glemte det av i øyeblikket), men hoppet av i svingen, så jeg trodde jo det gikk greit, men nå ble jeg litt urolig for at det er en festeblødning...! 

Anonymous poster hash: e6a05...698
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig for oss å vite. Alt avhenger av når dere hadde sex i forhold til eggløsning, og når ikke du er sikker så kan i alle fall ingen her være det ;) Hoppe av i svingen er kjent for å feile som prevensjonsmiddel, men det trenger ikke bety at du er gravid nå. 

Du får nesten bare vente og se, og hvis du ikke får mensen så får du ta en test. 

Anonymous poster hash: 55bfa...79d
Skrevet

Det er umulig for oss å vite. Alt avhenger av når dere hadde sex i forhold til eggløsning, og når ikke du er sikker så kan i alle fall ingen her være det ;) Hoppe av i svingen er kjent for å feile som prevensjonsmiddel, men det trenger ikke bety at du er gravid nå. 

Du får nesten bare vente og se, og hvis du ikke får mensen så får du ta en test. 

Anonymous poster hash: 55bfa...79d

Jeg mente at jeg har ikke helt kontroll på når eggløsning dukker opp (ellers ville jeg jo unngått sex dagen før). Jeg fikk typisk eggløsnings symptomer dagen etter vi hadde sex, så jeg tror det var eggløsning.   

Ja, jeg må nok bare vente, men ble litt urolig da jeg har hatt slike festeblødninger før når jeg har blitt gravid.

Andre som har opplevd det?

Skrevet

Jeg opplevde det - og var gravid :)

Anonymous poster hash: dab1a...511

Skrevet

Eneste gangen jeg har hatt rosa utflod var da jeg ble gravid med førstemann.

Anonymous poster hash: 6e512...d58

Skrevet

Jeg tok en test i dag..og fikk en svak strek lyserosa .....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...