Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Ei nydelig jente på 12 år. Hun bor 50/50. Hun blir sendt til faren sin og utrykker ofte at hun ikke vil. At far og stemor skriker og kjefter. Sender henne på rommet hele tiden. Etter å ha hvert hos far er jenta lei seg, sover dårlig og klengete. Moren må hjelpe henne med å skjære opp maten fordi hun "ikke klarer". Mor er for sliten eller psykisk nedbrutt til å hjelpe sin datter eller bestille time på familievern kontoret for å finne en løsning. Det er far som er problemet her og jeg ser og hører at jenta ikke har det bra. Er dette grunn nok? Anonymous poster hash: 0a4f9...6f8
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Mer enn god nok grunn. Men det er ikke bare far som er problemet, moren må få hjelp til selvhjelp.. Anonymous poster hash: ed1a3...63f
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Mer enn god nok grunn. Men det er ikke bare far som er problemet, moren må få hjelp til selvhjelp.. Anonymous poster hash: ed1a3...63f Enig! Her trenger begge foreldrene hjelp! Anonymous poster hash: c743e...805
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Jeg trur det også, men denne moren er også fostermor for et barn på to år på hel tid. Er det virkelig noen hensikt da barnevernet mener hun er en god mor for den minste? De veit ikke om problemene med eldste dattera så føler at dette er vanskelig siden hun bevist skjuler dette :/ Hi Anonymous poster hash: 0a4f9...6f8
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Jeg tenker at om mor er psykisk syk som du sier, kan det godt være at det er hun som "gjør mye feil" og at jenta ikke vil til far fordi han setter grenser. Kranglingen an komme av at hun får forventninger osv som hun ikke er vant med. Du vet ikke alt, så du kan ikke bare si at det er slik og slik. Anonymous poster hash: 50c38...759
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Er man bekymret for et barn så melder man fra http://www.krad.no/forebygging/barnevern/bekymringsmelding Anonymous poster hash: 31e24...53d
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 Jeg veit bare det mor forteller og jenta selv, men jeg ser et barn som ikke har det bra :/ Da blir det en tlf. Takk for svar. Hi Anonymous poster hash: 0a4f9...6f8
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #8 Skrevet 27. november 2014 Det er jo slett ikke sikkert at bv vet om det du forteller her selv om de har kontakt med henne som fosterhjem. Anonymous poster hash: 5a647...792
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #9 Skrevet 27. november 2014 Ja, jeg hadde ringt. Lykke til HI Vi trenger flere som deg. Anonymous poster hash: bb57c...e10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå