Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Hvilke bivirkninger fikk du? Mener å ha lest her inne at noen som ikke tåler den man får på resept her tåler en man kjøper på Iherb - tips tas i så fall imot med takk Jeg fikk for to-tre uker siden melatonin av legen min. Fantastisk effekt de første nettene, tenkte jeg kom til å få et nytt liv. Og så begynte jeg å ha mindre effekt, så jeg sovnet senere, og samtidig så våknet jeg konsekvent før kl 5 hver morgen. Og så kom urolige ben fra h.... i tillegg den tiden jeg fikk sove før det. Har hatt en del urolig ben tidligere, men ikke verre enn at litt magnesium har hjulpet, og har aldri, aldri våknet av urolige ben. Inntil nå. Ingen tvil om at det er melatoninen Så dere som tåler naturlig melatonin, hvilke bivirkninger hadde dere av den kjemisk fremstilte varianten, og hvordan er dette når dere bruker den naturlige? Hvordan er prisnivået på den naturlige? Takknemlig for konstruktive svar Anonymous poster hash: f9489...a39
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Dårlig effekt sa legen min og gav meg imovane. Ingen bivirkninger for meg og sovner innen 20 min. Anonymous poster hash: 27878...d56
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Dårlig effekt sa legen min og gav meg imovane. Ingen bivirkninger for meg og sovner innen 20 min. Anonymous poster hash: 27878...d56 Og så forskjellige kan vi være Jeg sovner ikke av vanlige sovemedisiner, er jeg heldig så sovner jeg den første og kanskje andre natten, etter det null effekt. Derimot får jeg stort sett alle bivirkningene som er å få av dem. Anonymous poster hash: f9489...a39
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Selvfølgelig reagerer alle forskjellig, men melatonin er ikke akkurat sterke sovemedisiner. Jeg tar heller ikke hver dag så har god effekt av imovane. Bruker kun for å snu døgnet etter nattevakt. Anonymous poster hash: 27878...d56
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Noen som har erfaringer? Anonymous poster hash: f9489...a39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå