Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Har nylig møtt en mann. Kjemien er på topp, og vi går aldri tom for prat. Litt sånn som det forelskede paret i "gift ved første blikk". Jeg har aldri før opplevd dette, alt føles så riktig. Så hva er dommen? Og deres erfaringer? Anonymous poster hash: cd379...d3b
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Jeg er nå lykkelig på tiende året med min stormforelskelse. :-) han er virkelig min drømmemann. Og selv om vi jo selvfølgelig har mange hverdager, så slår forelskelsen meg fremdeles overende innimellom. :-) Anonymous poster hash: fcf33...ba8
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Åh, så herlig! Det føles som om jeg og han er skapt for hverandre, jeg liker han så veldig mye Anonymous poster hash: cd379...d3b
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Jeg er bare på andre året med min stormforelskelse, men enn så lenge har alt gått på skinner hele veien. Aldri en ordentlig uenighet, aldri en krangel, fortsatt føler vi oss som nyforelsket begge to. (eller er vi per def det enda?). Jeg har aldri vært i nærheten av å ha det sånn, og det føles helt utrolig og fantastisk å være i et så bra forhold. [i]Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: c6310d7aa896f086c1f7c217864d37de"] c6310...7de [/acronym] [/i]
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Meg og min mann går snart inn i 9året etter stormforelskelsen tok oss. Helt herlig, og nå kommer snart lille barnebarnet vårt på besøk. Stormforelskelsen vår tok nye høyder da nyheten om barnebarn på vei kom. Helt fantastisk selv om jeg er i alder der de fleste får barn. Anonymous poster hash: b7518...f1b
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Har nylig møtt en mann. Kjemien er på topp, og vi går aldri tom for prat. Litt sånn som det forelskede paret i "gift ved første blikk". Jeg har aldri før opplevd dette, alt føles så riktig. Så hva er dommen? Og deres erfaringer? Anonymous poster hash: cd379...d3b Hvor gammele er dere? Jeg følte det sånn med eksen, men det varte ikke så lenge... Men alt var perfekt de første mnd... Tror har også mye med alder å gjøre! Anonymous poster hash: 4abb7...95d
*Smiley* Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 Jeg er nå lykkelig på tiende året med min stormforelskelse. :-) han er virkelig min drømmemann. Og selv om vi jo selvfølgelig har mange hverdager, så slår forelskelsen meg fremdeles overende innimellom. :-) Anonymous poster hash: fcf33...ba8 Samme her. Vært sammen i 11 år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå