Gå til innhold

julegaver til vår datter på 3 år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynt på julegavene til jenta vår.

Tror vi er oppi i 2000 til nå..

Der vi har kjøpt til nå er dukkehus 1500;

Sminkedukke 200;

Sminke 100;

Tegnetavle 150;

lekemat 160;

mangler dukker til Lekehuset som koster rundt 200 og min mann vil bytte ut plastikk lekekjøkkenet med kjøkken fra IKEA. 600;

Har pakkekalender som kostet 1000 ;

ser nå at vi har og kommer til å handle for ganske mye til vår datter. Grunnen er at mi svigerinne har så større familie enn det vi er og Vært år så sitter deres unger og pakker opp flere pakker enn vår datter.. så i år har vi prøvd å Gjør det ganske likt. . Gleder meg til julaften ♡

Anonymous poster hash: 29e60...8f2

Videoannonse
Annonse
Gjest flykræsj
Skrevet

Skjønner ikke helt hvor du vil med innlegget? Støtte fordi du har brukt mye penger? Synspunkt? Personlig synes jeg det er helt sinnsykt mye penger å bruke på julegaver til en person, stor eller liten. Skjønner dilemma med at andre barn får mer på julaften enn deres, men dette kan bli en kostbar karusell etterhvert. Uansett, hun blir sikkert strålende fornøyd da.

Skrevet

Hehe blir litt misunnelig, nesten så jeg skulle ønske det var færre som kjøpte gaver til vår 3-åring (eller at de holdt seg til en hver) sånn at vi kunne gi mer. :P Eller, vi kan jo, men det ville blitt altfor mye for ham. Gaver er jo for å glede ham, ikke stresse ham. Men det må jeg minne meg selv på hver gang jeg ser noe jeg har sååå lyst til å kjøpe til ham. ;)

Anonymous poster hash: 7a49c...2f5
Skrevet

Er sikker på at hun blir veldig fornøyd 😆

Skrevet

Herlighet, hun er 3 år. Hun blir sikkert fornøyd med halvparten.

Skrevet

Javel. Kjøp hva du vil for min del, men ikke still deg i køen av dem som klager over kravstore og dyre barn når datteren din blir større.

Anonymous poster hash: ee36e...617

Skrevet

Jeg skulle likt å ha sett resultatet dersom jeg ga min 3åring sminke...

Anonymous poster hash: a5fc9...277

Skrevet

jeg har motsatt erfaring. I fjor ble det for mange gaver ig ungen ble lei og nummen av alle gavene. Vi har sagt fra ta det ernunødvendig å gi henne mer enn en gave hver. Forhåpentligvis blir hun da mer fokusert på hver og en gave, blir ikke så sliten og setter pris på det hun får.

Hun får akebrett av oss. Thats it.

Jeg blir litt kvalm av dette gavekappløpet.

Skrevet

Ungen er forresten like gammel, altså 3 år.

Skrevet

Sminke syns ho er så gøy 😀

Skrevet

Sminke syns ho er så gøy 😀

Skrevet

Vi har kjøpt vår jente på 3 år et nytt sett med perler og nye brett til å perle på. I tillegg får hun en et nytt skjørt og en topp som hun har ønsket seg. Dette kom på nesten 600,- og det synes jeg er helt greit. Kunne gjerne brukt mindre også. Synes denne pengebruken og gavegalskapen har tatt fullstendig av.

Hun er bare 3 år og skjønner ikke verdien av penger eller gaver. Hvis det er antall gaver det står på, så kan man jo omså pakke inn en sjokolade, en såpe, den liten leke osv. Trenger jo ikke være store tingene til flere tusen kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...