Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Er det da naturlig at foreldrene er med de minste i bursdagen? Min sønn på 2 1/2 er invitert i bursdagen til en av guttene som blir 4 eller 5, alle guttene på avdelingen er bedt. Jeg kjenner ikke foreldrene. Min gutt er ganske forsiktig, sjenert og usikker i nye situasjoner, så føler meg ikke komfortabel med å sende han alene. Det kan jo hende de ikke har plass/ mulighet til å ha masse foreldre der og for alt jeg vet. Hvordan har dere gjort det i forhold til dette? Anonymous poster hash: 78ab5...ece
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Ja det er naturlig at en forelder er med. Det er ikke så lenge siden de som har 4-5-åringer hadde 2-åringer selv, så de husker nok hvordan det var og tar høyde for det. Anonymous poster hash: fed82...6bd
me_87 Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Hadde ikke jeg kunne vært med så hadde hvertfall aldri i livet sønnen min på 3 år ville gått i bursdagen. Jeg syns det er naturlig at en av foreldrene er med når barnet er så liten.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Det er helt naturlig at foreldre til usikre barn og små barn blir med i en bursdag, tror alle foreldre tar høyde for det. Anonymous poster hash: 7bc17...4c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå