Gå til innhold

Arrrgh jeg klarer ikke huske sangen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker bare at jeg likte den veldig godt, og jeg husker og deler av musikkvideoen. Den var i svart hvitt og handlet om en mann som har mistet sin kone/kjære. Han har drikkeproblemer, og er ganske trist og lei. Det er spesielt en scene jeg husker da han går nedover et slags kirkegulv og ser på folkene på sidene, og de er helt forvridde og ser jævlige ut. Er en ganske dyster video og sang.

Anyone?

Anonymous poster hash: 5b33e...854
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte først på whiskey lullaby?

Anonymous poster hash: ffefb...ceb

Skrevet

Nei det er ikke den :( Den er mye mer dyster den musikkvideoen til den jeg tenker på, men takk for forslag :)

Skrevet

Sett på julemusikk i stedet :D

Anonymous poster hash: 3fa70...d13
Skrevet

Hm, prøver på en til da 😊; guns N roses? De har ofte videoer i denne kategorien! Husker du hvordan type musikk?

Anonymous poster hash: ffefb...ceb

Skrevet

Ja julemusikken kommer den og ;) Det var en mann som sang, det er alt jeg husker. Det var ikke Guns'N roses, det er jeg sikker på. Det var mer i kategorien Deftones, men det er ikke dem. Vet jeg er vanskelig, jeg bare vil så gjerne finne den igjen :D

HI

Skrevet

Pokker, nå ble jeg nysgjerrig, men jeg klarer ikke finne noe!

Anonymous poster hash: 9f6b0...34a
Skrevet

I know! Jeg har søkt på internett på alt mulig, men jeg klarer altså ikke huske. Forferdelig frustrerende!

HI

Skrevet

Kan du si litt mer? Sjanger og hvor lenge siden det er den kom...? 

Anonymous poster hash: 06f6d...0b7
Skrevet

Jeg tenkte først på A-ha "the sun always shines on tv", den er i svart-hvitt (delvis ihvertfall), er dyster og har rare ansikter i en kirke. Men jeg har enda til gode å høre noen sammenligne A-ha med Deftones :fnise:

Anonymous poster hash: 6a0c8...4a9
Skrevet

Er nok et litt rocka sjanger, men det er en rolig sang. Hehe ja A-ha og deftones kan vel helst ikke sammenlignes ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...