Gå til innhold

De som ikke baker minst 7 slag er dårlige foreldre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Just saying! Hva slags tradisjoner overfører dere til barna? Tenk på hva de andre barna sier da! Skam dere;-))

Anonymous poster hash: 28803...734

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg kjøper 7 bokser med pepperkaker, er jeg god nok da?!?

Skrevet

Ja, tyter det ikke julekaker ut av øra de siste dagene før jul så er det ingen skikkelig feiring! 

Skrevet

:P klarte bare 3 slag i fjor, føler meg helt  elendig... :P Jeg er glad han ikke er stor nok til å fortelle det til noen andre enda.

Skrevet

Nei kjøpekaker betyr at du ikke er glad i barna dine!!!

Skrevet

Hehe, vet ikke om det er så mye bedre å vise barna at etter jul kaster man masse mat man ikke spiser bare fordi man må holde på tradisjonene

Anonymous poster hash: 18de1...678
Skrevet

Hadde det ikke vært for at dagens bolig-priser og hvor mye alt annen koster gjør av det krever av begge foreldrene jobber skulle jeg gjerne ha gjort det.
Men jeg prioiterer å sette mat på bordet hele året enn å bake 7 slag til jul

Anonymous poster hash: a649b...edf
Skrevet

Her baker vi maks ett slag, og da med ferdig deig. I jula er det ingen her i huset som bryr seg med de tørre kakene, og før jul er det andre ting vi foretrekker å spise av sukkerkvoten. noen tradisjoner forsvinner, nye kommer inn.

Skrevet

Da må du bake 6 slag til, sånn er den universelle regelen! Pakkekalender, og 7 slag!!

Skrevet

Jeg baker 7 slag og kommenterer høylytt hvis jeg er på besøk hos andre som ikke har gjort det.

Anonymous poster hash: fdf36...44c

Skrevet

7 sorter julekaker MÅ du ha, men ungene må kun få en halv kake hver lørdag ellers blir du meldt til barnevernet....

Anonymous poster hash: d174f...242

Skrevet

Foreldre som baker 7 slag er feite foreldre.

Anonymous poster hash: 63650...018

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...