Gå til innhold

Surfer du når du bæsjer? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg gjør det. Uten skam:)

Anonymous poster hash: 1c6d4...70f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager er det uhygienisk? Når man er ferdig legger man mobile fra seg, tørker seg, trekker ned, vasker hendene og tar mobilen opp igjen. Mye annet i løpet av en dag som er mye mer uhygienisk.

Til spørsmålet: av og til, men svært sjeldent.

Anonymous poster hash: 7ddb1...7ba

Uhygienisk fordi man tar i dolokket, og tingene rundt. Hvor legger du mobilen? Selv når man spyler ned med lokket lukket så vil det komme ting overalt. Jeg tar ikke i mobilen med møkkete hender. Ferdig med den saken. Gjør jeg det så vasker jeg den etterpå. Vasker alle mobilen etter å ha vært på do? Tviler.

Idiotisk fordi man SKAL IKKE bruke lang tid på toalettet. Det er skadelig.

Anonymous poster hash: 3e96a...35c

Heh? Du hørtes rimelig "forstoppet" ut...

Anonymous poster hash: 473a9...7cc

Skrevet

Nei jøss.
SÅ lang tid bruker jeg aldri på do.
Blir alltid overrasket over dem som har blader ved siden av doen, hvorfor skal dem ha det?
Campe der??

Anonymous poster hash: b2ede...f74
Skrevet

Hvorfor i alle dager er det uhygienisk? Når man er ferdig legger man mobile fra seg, tørker seg, trekker ned, vasker hendene og tar mobilen opp igjen. Mye annet i løpet av en dag som er mye mer uhygienisk.

Til spørsmålet: av og til, men svært sjeldent.

Anonymous poster hash: 7ddb1...7ba

Uhygienisk fordi man tar i dolokket, og tingene rundt. Hvor legger du mobilen? Selv når man spyler ned med lokket lukket så vil det komme ting overalt. Jeg tar ikke i mobilen med møkkete hender. Ferdig med den saken. Gjør jeg det så vasker jeg den etterpå. Vasker alle mobilen etter å ha vært på do? Tviler.

Idiotisk fordi man SKAL IKKE bruke lang tid på toalettet. Det er skadelig.

Heh? Du hørtes rimelig "forstoppet" ut...

Anonymous poster hash: 473a9...7cc

Det er ikke jeg som sitter å surfer på dass, så det er vel strengt tatt ikke jeg som er forstoppet her... ;)

Skrevet

Folk som synes det er fint å sitte i drittlukt lenger enn høyst nødvendig, er ekle.

Anonymous poster hash: 04dd0...d9c
Skrevet

Nei, men så bruker jeg under 1 min på å baise 😜

Mannen derimot, tar med seg iPad når han skal på do, og sitter gjerne det en halvtime. Er sikker på det er for å komme seg unna, irriterende 😠

Anonymous poster hash: df9f3...d33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...