Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #26 Skrevet 27. november 2014 Ja, jeg gjør det. Uten skam:) Anonymous poster hash: 1c6d4...70f
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #27 Skrevet 27. november 2014 Hvorfor i alle dager er det uhygienisk? Når man er ferdig legger man mobile fra seg, tørker seg, trekker ned, vasker hendene og tar mobilen opp igjen. Mye annet i løpet av en dag som er mye mer uhygienisk. Til spørsmålet: av og til, men svært sjeldent. Anonymous poster hash: 7ddb1...7ba Uhygienisk fordi man tar i dolokket, og tingene rundt. Hvor legger du mobilen? Selv når man spyler ned med lokket lukket så vil det komme ting overalt. Jeg tar ikke i mobilen med møkkete hender. Ferdig med den saken. Gjør jeg det så vasker jeg den etterpå. Vasker alle mobilen etter å ha vært på do? Tviler. Idiotisk fordi man SKAL IKKE bruke lang tid på toalettet. Det er skadelig. Anonymous poster hash: 3e96a...35c Heh? Du hørtes rimelig "forstoppet" ut... Anonymous poster hash: 473a9...7cc
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #28 Skrevet 27. november 2014 Nei jøss.SÅ lang tid bruker jeg aldri på do.Blir alltid overrasket over dem som har blader ved siden av doen, hvorfor skal dem ha det?Campe der?? Anonymous poster hash: b2ede...f74
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #29 Skrevet 28. november 2014 Hvorfor i alle dager er det uhygienisk? Når man er ferdig legger man mobile fra seg, tørker seg, trekker ned, vasker hendene og tar mobilen opp igjen. Mye annet i løpet av en dag som er mye mer uhygienisk. Til spørsmålet: av og til, men svært sjeldent. Anonymous poster hash: 7ddb1...7ba Uhygienisk fordi man tar i dolokket, og tingene rundt. Hvor legger du mobilen? Selv når man spyler ned med lokket lukket så vil det komme ting overalt. Jeg tar ikke i mobilen med møkkete hender. Ferdig med den saken. Gjør jeg det så vasker jeg den etterpå. Vasker alle mobilen etter å ha vært på do? Tviler. Idiotisk fordi man SKAL IKKE bruke lang tid på toalettet. Det er skadelig. Anonymous poster hash: 3e96a...35c Heh? Du hørtes rimelig "forstoppet" ut... Anonymous poster hash: 473a9...7cc Det er ikke jeg som sitter å surfer på dass, så det er vel strengt tatt ikke jeg som er forstoppet her... Anonymous poster hash: 3e96a...35c
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #30 Skrevet 28. november 2014 Folk som synes det er fint å sitte i drittlukt lenger enn høyst nødvendig, er ekle. Anonymous poster hash: 04dd0...d9c
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #31 Skrevet 28. november 2014 Nei, men så bruker jeg under 1 min på å baise 😜 Mannen derimot, tar med seg iPad når han skal på do, og sitter gjerne det en halvtime. Er sikker på det er for å komme seg unna, irriterende 😠 Anonymous poster hash: df9f3...d33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå