Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Er det noen som bruker det lenger? Hvor gamle er de i så fall? Eller gjøres alt av lekser/pc på kjøkken, stue eller tv stue? Anonymous poster hash: 8a3ff...209
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Med småsøsken er der veldig greit for skolebarna å kunne gjøre lekser i fred på rommet. Anonymous poster hash: 62f2a...041
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Har fire barn på 5, 7, 10 og 13 år, alle sammen bruker skrivepultene sine masse. Jentene bruker den jo ikke bare til lekser heller, men sitter der å tegner, skriver brev, skriver dagbok osv. Guttene gjør lekser ved sine pulter. Når man er såpass mange i et hus som det vi er er det greit å kunne trekke seg tilbake å gjøre leksene i fred og ro. Alle sitter med dørene åpne da, og roper om de trenger assistanse. Anonymous poster hash: fdab3...ad2
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Mine bruker sine, både litt til lekser men mest til andre ting som lageprosjekter, tegning ol. Anonymous poster hash: 883b7...593
Mandala Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Ingen av mine har det nå, men når vi flytter om ca 6 mnd, da skal de få det begge to. Til å gjøre lekser etc ved.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 10 og 12 år og begge har skrivepult på rommet. 12 åringen gjør lekser på rommet. Full kontroll og vil ha døra igjen. Vi tar stikkprøver og sjekker lesing og gloser. 10 åringen velger å gjøre lekser på kjøkkenbordet med meg i nærheten. Han må følges opp med å komme i gang, litt tips osv. Pultene blir mye brukt til tegning, bygging av Lego, spilling av data osv. Anonymous poster hash: 75cf6...b00
skinnfilla Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 Jenta mi bruker sin masse, hun tegner, gjør lekser, lager, perler og laptopen står der når hun bruker den. Oppbevarer tegnesaker, pynteting, ark ol i hyllene . Hun er en liten ordensfrik som liker å ha ting på stell
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #8 Skrevet 27. november 2014 Mine på 7 og 8 har ikke pult på rommet, de gjør lekser sammen med oss, på spisebordet hvor det er godt lys. Anonymous poster hash: df7da...10e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå