Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Jeg fekk hentelappen for 2 uker siden, (scannet) gikk ut dagen etterpå, men da fant han ikke den, kom igjen neste dag, da ville han ha hentelappen min. Gikk ut 3 dag, da var det ny dame i skranken, hun viste ikke noe om det, han første hadde ikke gitt beskjed til andre, så hun ringte han, men fekk bare til svar att han ikke fant den 😞 no vil hun att jeg ska finne sendings nr, siden den er blitt sendt i retur😡 men jeg har ikke, pga det er ebay pakke. Var ikke sporing på den..... Hva gjør jeg nå? Er ikke det butikkens ansvar nå?? *frustrert* 😞 Anonymous poster hash: 969ff...031
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Dytt Anonymous poster hash: 969ff...031
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 På de fleste pakker er det sendingsnummer selv om det er pakker fra utlandet. Handler mye på Ebay å 99% av alt jeg kjøper er det sporingsnummer på. Anonymous poster hash: 9f185...2c0
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Ting blir borte i posten av og til, et eller annet sted på veien blir pakken borte, det er derfor de anbefaler sporing. I ditt tilfelle vet du at pakken har blitt borte på ditt lokale postkontor, men det kunne skjedd hvor som helst på veien fra selgeren på Ebay og til deg. Jeg ville sendt en melding til selgeren og sagt at pakken er vekk, at den må ha kommet bort i postgangen. De sender sikkert en ny, de er så redd for dårlig feedback at de gjør alt de kan for å gjøre deg fornøyd. Anonymous poster hash: 9e64c...672
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Er det en pakke du har fått hentelapp på så skal det være sporing på den. Er det en brevpostsending som ikke har fått plass i postkassen din, så er det en sporingslapp på den også (et lite klistremerke), som også skal ha blitt festet på hentelappen. Denne fester postmannen på når han ser at pakken ikke får plass i postkassa, og så legges det en lapp med tilsvarende klistrelapp i postkassa. Men denne blir ikke scannet inn noe sted før postmannen leverer pakken til postkontor/post i butikk. Får du ikke sporet pakken, så får de ansatte ringe kundeservice eller andre for å få svar eller hjelp til sporingen. Det holder ikke å bare si at de ikke vet. De skal prøve alt for å finne ut av hvor pakken din kan være og hva som har skjedd. Du har krav på å få vite hvor pakken din er, eller hvor de i så fall mistet kontakten med den. Når du har fått hentelapp på pakke, så skal pakken per definisjon ha ankommet siste sorteringspunkt før postkontoret eller post i butikk. Har de mistet pakken din i butikken og ikke vil hjelpe deg så tar du det videre til posten Norge, evt ber om nummeret til distriktssjefen og snakker direkte med han/henne. Ikke gi deg før du har fått svar fra noen. Anonymous poster hash: 4e5b8...3a4
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Er det en pakke du har fått hentelapp på så skal det være sporing på den. Er det en brevpostsending som ikke har fått plass i postkassen din, så er det en sporingslapp på den også (et lite klistremerke), som også skal ha blitt festet på hentelappen. Denne fester postmannen på når han ser at pakken ikke får plass i postkassa, og så legges det en lapp med tilsvarende klistrelapp i postkassa. Men denne blir ikke scannet inn noe sted før postmannen leverer pakken til postkontor/post i butikk. Får du ikke sporet pakken, så får de ansatte ringe kundeservice eller andre for å få svar eller hjelp til sporingen. Det holder ikke å bare si at de ikke vet. De skal prøve alt for å finne ut av hvor pakken din kan være og hva som har skjedd. Du har krav på å få vite hvor pakken din er, eller hvor de i så fall mistet kontakten med den. Når du har fått hentelapp på pakke, så skal pakken per definisjon ha ankommet siste sorteringspunkt før postkontoret eller post i butikk. Har de mistet pakken din i butikken og ikke vil hjelpe deg så tar du det videre til posten Norge, evt ber om nummeret til distriktssjefen og snakker direkte med han/henne. Ikke gi deg før du har fått svar fra noen. Anonymous poster hash: 4e5b8...3a4 Tusen takk for tips! 😊 da ska jeg ut i kveld å ta en prat med dei 😊 Anonymous poster hash: 969ff...031
<3 O&O <3 Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 Ring 04004. Postens kundeservice. Hvis de som jobber på posten ikke vet, eller ikke finner den så ringer du kundeservice:) Du kan også fylle ut savnetskjema som du får på postkontoret. Håper du finner den.
<3 O&O <3 Skrevet 27. november 2014 #8 Skrevet 27. november 2014 Står det forresten et nr i mailen/ sendingsbekreftelsen du fikk av selgeren på ebay?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå