Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 I morgen er det juletrefest i barnehagen til sønnen min. Med oss har vi lillebror på 3 uker som jeg ammer, og jeg lurer på: ville dere ammet "midt i forsamlingen", eller gått ut på gangen? sikkert teit, men jeg er redd for at noen synes det er ubehagelig.........(selv om det er det mest naturlige i verden....., poden må jo ha mat han også...) Anonymous poster hash: 9c05b...496
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Jeg ville prøvd å amme før jeg kom om det passet sånn. Evt gått litt vekk ifra akkurat der det skjer på festen. Jeg bryr meg ikke så mye om hva andre tenker om at jeg ammer, jeg tenker mest på meg selv og babyen. Trives best med å amme et rolig sted uten mye folk, bråk og styr. Anonymous poster hash: 0a081...829
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 skal amme før jeg drar, men han spiser stort sett hver time når han er våken:P jeg tror jeg lurer meg bort da....... Anonymous poster hash: 9c05b...496
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Spør personalet om du kan få sette deg ut på pauserommet eller et rom som ikke brukes for å amme! Da får dere begge to fred og ro! Anonymous poster hash: 5977c...5d3
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Då min baby var så liten brukte han kunst ein halv time på amminga kvar gong og då hadde eg gått glipp av halve julefesten om eg skulle gått ut... Eg hadde sett meg i eit hjørne i rommetder alle er om du er komfortabel med det, og så små babyer bryr seg vel sjeldan om det so skjer rundt uansett. Anonymous poster hash: eae53...7df
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Jeg ville ringt barnehagen og spurt om de hadde sett feil på kalenderen. Juletrefest i november er så søkt at jeg hadde trodd de tullet eller hadde skrevet en mnd feil. Hvis det virklig er juletrefest i morgen ville jeg greit ammet i et hjørne, men ikke midt under juletreet. Anonymous poster hash: efc38...a34
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 Hadde trukket meg unna, enten i et hjørne eller på gangen (Eller enda bedre, et eget rom)Bruker ammesjal så det er mest mulig privat. Ikke bare for babyen og min skyld, men for alle andre også. Anonymous poster hash: 59bc7...85d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå